бъдете смели

Diavel V4

54,500.00 лв.

Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега

Diavel V4

54,500.00 лв.

Diavel For Bentley

127,000.00 лв.

Бъдете смели!

Мускулест, спортен и в същото време елегантен, способен да магнетизира вниманието във всеки контекст, Diavel V4 синтезира привидно далечни технически, динамични и стилистични характеристики, като тези на спортните „голи“ мотоциклети и мускулестите круизъри.
Вълнуващите характеристики на двигателя V4 Granturismo са съчетани с изненадваща пъргавина и динамика за такъв мотоциклет.

V4 Granturismo: безспорният главен герой

Muscle-cruiser със суперспортен характер

Характерът и уникалността се намират в детайлите

Изненадващо лек

V4 Granturismo: безспорният главен герой

Във философията на Diavel двигателят е опорната точка, около която се върти всичко: представяне на пътя, характер и стил. Ето защо дизайнерите на Ducati започнаха с V4 Granturismo, превръщайки го в звездата на всички дизайнерски елементи, като механиката е изложена на видно място като отличителна черта.

Muscle-cruiser със суперспортен характер

Със стоманен резервоар за гориво със скулптурна форма, напомняща за суперспортните мотоциклети Ducati, опашката е лека, тънка и остра. Въздухозаборниците са водещ елемент в страничния изглед, предавайки цялата “мускулна сила”.

Характерът и уникалността се намират в детайлите

LED дневните светлини отпред имат двойна С форма. Задната светлинна група се състои от набор от точкови светодиоди под опашката, с много оригинален дизайн, който повтаря двойното C на DRL и не може да остави безразличен.

Изненадващо лек

Diavel V4 разполага с шаси с монококова рамка и едностранен шарнир, и двете изработени от алуминий, което в комбинация с лекотата на V4 Granturismo води до собствено тегло без гориво от 223 kg, за спестяване на повече от 13 kg в сравнение към Diavel 1260 S.

Във философията на Diavel двигателят е опорната точка, около която се върти всичко: представяне на пътя, характер и стил. Ето защо дизайнерите на Ducati започнаха с V4 Granturismo, превръщайки го в звездата на всички дизайнерски елементи, като механиката е изложена на видно място като отличителна черта.

Със стоманен резервоар за гориво със скулптурна форма, напомняща за суперспортните мотоциклети Ducati, опашката е лека, тънка и остра. Въздухозаборниците са водещ елемент в страничния изглед, предавайки цялата “мускулна сила”.

LED дневните светлини отпред имат двойна С форма. Задната светлинна група се състои от набор от точкови светодиоди под опашката, с много оригинален дизайн, който повтаря двойното C на DRL и не може да остави безразличен.

Diavel V4 разполага с шаси с монококова рамка и едностранен шарнир, и двете изработени от алуминий, което в комбинация с лекотата на V4 Granturismo води до собствено тегло без гориво от 223 kg, за спестяване на повече от 13 kg в сравнение към Diavel 1260 S.

Безпогрешен дизайн. Уникална индивидуалност.

Мускулест, здрав, с широките си “рамене” и гордо видим ауспух с четири изхода, Diavel V4 е проектиран да предава смелост и да не остава незабелязан. Започвайки с новите предни и задни светлини, до прибиращите се степенки за пътника и прибиращата се задна ръкохватка са детайлите, които правят разликата и правят дизайна на този мотоциклет още по-уникален и безпогрешен.

Мускулатура: характер и личност

Изгледът отпред също възпроизвежда пропорциите на фина и атлетична физика, с широки рамене, които отстъпват място на тънка и заострена талия с класически спортен V-образен връх. Въздухозаборниците предават силата на V4 Granturismo, усилвайки живописния ефект от присъствието му в изглед отпред.

Предни светлини - Double-C DRL

Отпред LED дневните светлини са оформени като двойно С, докато динамичните мигачи са интегрирани в кормилото, пред контролите на спирачките и съединителя, което прави изгледа отпред по-чист.

Задни светлини

Задната светлинна група се състои от матрица от точковидни светодиоди, разположени под опашката, също с несъмнено характерен стил на Diavel.

Сгъваеми степенки за крака

За да се поддържа максимална чистота в едноместна конфигурация, но в същото време предлага възможност за настаняване на пътник, сгъваемите степенки се „скриват“, заедно с прибиращата се задна ръкохватка, две решения, способни перфектно да синтезират стил и практичност.

Открит ауспух

Изпускателната генерация се връща на видно място в страничния изглед и завършва с ауспух с четири изхода, който веднага разказва за 4-цилиндровата архитектура на двигателя V4 Granturismo.

Проектиран около V4 Granturismo

V4 Granturismo заема централно място в нашия мотоциклет и му позволява да изрази своята индивидуалност в най-голяма степен. Четирицилиндровият двигател на Ducati гарантира висока производителност, съчетана с равномерност, при всеки оборот в минута. Новото шаси се съчетава идеално с това, което винаги е било силната страна на Diavel, като неговата характерна позиция при каране и комфорт при пътуване на средни разстояния. В допълнение, благодарение на значително намаляване на теглото, управлението и пъргавината се подобряват значително.

Сила, гладкост и лекота

Вълнуващ и безпогрешен звук

Проектиран да стигне далеч

Разширената система за деактивиране на задните цилиндри

Сила, гладкост и лекота

Diavel използва 1,158 cc V4 Granturismo двигател, централен елемент от дизайна на мотоциклета и в същото време технически избор, който подобрява поведението, динамиката и удоволствието от карането.

Вълнуващ и безпогрешен звук

Редът на запалване Twin Pulse, заедно със специалната изпускателна система, разработена с голямо внимание към „качеството на звука“, безпогрешно характеризира двигателя V4 Granturismo.

Проектиран да стигне далеч

Рекордно дългият интервал за проверка на настройката на клапаните при 60 000 км и планираната смяна на маслото на всеки 15 000 км или 2 години означават само едно: повече време за шофиране и удоволствие от пътуването.

Разширената система за деактивиране на задните цилиндри

Разработката на V4 Granturismo също взе под внимание разхода на гориво и комфорта: системата за деактивиране на задния блок на двигателя действа дорио по време на спиране с работещ двигател, така че да намали консумацията и да подобри топлинния комфорт на водача и пътника.

Diavel използва 1,158 cc V4 Granturismo двигател, централен елемент от дизайна на мотоциклета и в същото време технически избор, който подобрява поведението, динамиката и удоволствието от карането.

Редът на запалване Twin Pulse, заедно със специалната изпускателна система, разработена с голямо внимание към „качеството на звука“, безпогрешно характеризира двигателя V4 Granturismo.

Рекордно дългият интервал за проверка на настройката на клапаните при 60 000 км и планираната смяна на маслото на всеки 15 000 км или 2 години означават само едно: повече време за шофиране и удоволствие от пътуването.

Разработката на V4 Granturismo също взе под внимание разхода на гориво и комфорта: системата за деактивиране на задния блок на двигателя действа дорио по време на спиране с работещ двигател, така че да намали консумацията и да подобри топлинния комфорт на водача и пътника.

Шаси и ергономичност

Технически усъвършенстваното шаси е съсредоточено върху лека алуминиева монококова рамка, прикрепена към главите на цилиндрите, шарнир, отлят от същия материал, и задна рамка от стоманена решетка.

1

Окачване


Напълно регулируемо окачване (вилки с диаметър 50 mm и единичен амортисьор). Ходът на колелата е 120 мм отпред и 145 мм отзад, с 15 повече от Diavel 1260, с положителен ефект върху комфорта както на водача, така и на пътника.

2

Спирачки


Отпред спирачното представяне на Diavel V4 се гарантира от спирачки Brembo с радиални моноблокови апарати Stylema®, управлявани от PR16/19 главен радиален спирачен цилиндър с интегриран алуминиев резервоар, действащ върху два плаващи диска с диаметър 330 mm. Отзад дискът с диаметър 265 мм се спира от двубутален апарат, също произведен от Brembo.

3

Гуми и джанти


Джанти с пет спици, отличаващи се с изключителен дизайн с обработени повърхности. Отпред джантата е с размери 3,5” x 17”, докато отзад има джанта 8,0” x 17”. На предната джанта е монтирана гума 120/70 ZR17, а задната гума е 240/45 ZR17. Гумите са Pirelli Diablo Rosso III.

4

Ергономичност


Седалка, позиционирана на 790 mm от земята и преработена, за да предлага по-голямо надлъжно пространство, опора при силно ускорение и голяма свобода на странично движение на тялото при накланяне, благодарение и на отличната връзка с резервоара и на степенките, разположени в централна позиция . Широкото и повдигнато кормило е доближено с 20 мм до тялото на ездача, за да подобри комфорта и контрола във всички ситуации.

Заден амортисьор

Професионален заден амортисьор KYB с 46 мм бутало, регулируемо на компресия при ниска и висока скорост. Отскокът и предварителното натоварване също са регулируеми. Амортисьорът осигурява по-добър поток на маслото и следователно по-добро поведение при интензивно използване извън пътя.

Влагозащитени компоненти

DesertX Rally е проектиран да предпазва оборудване си сухо, за да се справя с офроуд маршрути с прецизност и ненадминат контрол.

ABS Cornering

Анти-блокираща система, която надгражда ABS, обединявайки я със сензора за наклон. При перфектни условия и добро сцепление, това позволява спиране на мотоциклета до 0 км/ч дори в средата на завой.

Cruise Control

Електронна система, въведена от Ducati за първи път през 2014 г. на Multistrada 1200, която ви позволява автоматично да поддържате скоростта, зададена от водача, без да подавате газ.

Ducati Brake light (DBL)

В случай на внезапно спиране, автоматично активира мигането на задната светлина, за да предупреди следващите превозни средства, решение, което допълнително подобрява безопасността на водача.

Ducati Multimedia System (DMS)*

Моторът е готов за тази информационно-развлекателна система за свързване на смартфона с мотоциклета чрез Bluetooth, което позволява на водача да управлява основните мултимедийни функции на мобилния телефон.

* Функцията се предлага като аксесоар Ducati Performance

Ducati Quick Shifter (DQS)

Електронна система, извлечена от състезанията в MotoGP и WorldSBK, която Ви позволява да сменяте предавките без да използвате съединителя и без да затваряте газта, когато превключвате на по-висока предавка.

Ducati Wheelie Control (DWC)

Система, която контролира предното колело и Ви позволява да постигнете максимално ускоряване с лекота и безопасност.

Engine Brake Control (EBC)

EBC помага на водачите да оптимизират стабилността на мотоциклета при екстремни условия на завой, балансирайки силите, на които е подложена задната гума в условия на интензивно прилагане на двигателната спирачка.

Ride-by-Wire system

Известен също като електронен ускорител, това е система, която електронно управлява отвора и затварянето на дроселовата клапа.

Електронно оборудване от последно поколение

Електронният пакет от най-ново поколение на Diavel V4 се оповава на използването на 6-осна инерционна платформа (6D IMU – Inertial Measurement Unit), способна незабавно да разпознава ъгъла на наклон на мотоциклета.
Работните параметри на всяко управление са свързани по подразбиране с четирите режима на каране, с които е оборудван Diavel V4: спортен, туристически, градски и новия мокър режим, проектиран специално за повърхности с ниско сцепление. Всеки режим на каране включва режим на мощност, който определя максималното ниво на мощност, което може да се достави и реакцията на двигателя, както и нивата на намеса на електронните системи за подпомагане на карането.

Режим на спортно каране

Режим на туристическо каране

Градски режим на каране

Режим на мокро каране

Режим на спортно каране

Режимът на спортно каране е най-ефективният. Diavel V4, с този режим на каране, доставя своите 168 к.с. с директна и смела реакция.

Режим на туристическо каране

В Touring Riding Mode максималната мощност на Diavel V4 остава 168 к.с., но подаването е по-меко и прогресивно и нивото на намеса на DTC и DWC е повишено за по-голяма управляемост на автомобила.

Градски режим на каране

Доставянето на мощност на режима за градско каране е намалено до 115 к.с. (режим на ниска мощност) с особено омекотена и прогресивна реакция за по-добро управление на непрекъснатите промени на повърхността.

Режим на мокро каране

Режимът Wet Riding Mode е предназначен за каране на повърхности с ниско сцепление или по-точно при мокри условия.

Режимът на спортно каране е най-ефективният. Diavel V4, с този режим на каране, доставя своите 168 к.с. с директна и смела реакция.

В Touring Riding Mode максималната мощност на Diavel V4 остава 168 к.с., но подаването е по-меко и прогресивно и нивото на намеса на DTC и DWC е повишено за по-голяма управляемост на автомобила.

Доставянето на мощност на режима за градско каране е намалено до 115 к.с. (режим на ниска мощност) с особено омекотена и прогресивна реакция за по-добро управление на непрекъснатите промени на повърхността.

Режимът Wet Riding Mode е предназначен за каране на повърхности с ниско сцепление или по-точно при мокри условия.

Конфигурирай Ducati Diavel V4

Изключителен спортен дух или максимален комфорт с аксесоарите Ducati Performance. Направи своя Diavel V4 наистина свой.

Изтегли брошура

Изтегли брошурата и открий всичко, което трябва да знаеш за Diavel V4.

Свържи се с дилъра

Свържи се с най-близкия дилър за повече информация относно Diavel V4.

*Характеристиките на продукта и техническите спецификации може да варират според държавата. За специфична за страната информация, моля, свържи се с твоя местен представител.