ТОВА Е СЪСТЕЗАНИЕ

Panigale V4 R

85,900.00 лв.

Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега

Panigale V4 S

64,200.00 лв.

Panigale V4 R

85,900.00 лв.

Panigale V4 SP2 30° Anniversario 916

85,900.00 лв.

240.5 hp.
16 500 оборота/минута.
Това е Racing

Ducati представя Panigale V4 R: мотоциклетът, който приема технически решения, запазени преди това ексклузивно за MotoGP и WorldSBK Championship.

Най-близкият сериен модел до състезателен мотоциклет.

Чист състезателен дух

Шосейната версия на Panigale V4 R претърпява значително развитие, надграждайки се във всички области, за да бъде по-бърза на пистата и дори по-състезателно ориентирана.

Сърце, биещо с 16 500 оборота в минута

Сърцето на Panigale V4 R е новият 998-кубиков Desmosedici Stradale R, двигател, способен да достигне максимална скорост на двигателя от 16 500 об/мин на шеста предавка и доставя максимална мощност от 218 к.с. при 15 500 об/мин ( Съвместим с Euro-5*), абсолютни върхови стойности в областта на суперспортни мотоциклети със същия работен обем.
*Само в страни, където се прилага Евро 5

Състезателно ориентирано оборудване

По-голямата ефективност на Panigale V4 R при използване на веригите се постига и благодарение на възприемането на всички електронни еволюции, които вече са въведени в Panigale V4 '22 и '23, с разширяването и еволюцията на режимите на захранване, новия "Track Evo" дисплей на арматурното табло, карти на двигателя с калибриране, посветено на всяка отделна предавка, усъвършенстване на Ducati Traction Control и системата Ride By Wire, но също и приемането на стратегията EVO 2 за управление на двигателната спирачка, както и новата стратегия за DQS.

Подобрено усещане

За да подобри пъргавината, усещането за водача и сцеплението, шасито следва еволюционната посока, очертана от Panigale V4/V4 S с модела 2022, като същевременно поддържа напълно механично регулиране на окачването. Отпред окачването Öhlins NPX25/30 увеличава хода си с 5 мм в сравнение с предишната "R". Това техническо решение, комбинирано с амортисьор Öhlins TTX36 и стандартно регулиране на шарнира до позиция +1, увеличава височината на задната част с 20 mm. По този начин се постига по-висок център на тежестта и следователно по-голяма пъргавина при влизане в завой и смяна на посоката.

Аеродинамично развитие

Аеродинамичният пакет е ревизиран с оглед на по-голяма ефективност: новите двуелементни крила (основни + клапи) гарантират същото аеродинамично натоварване, но са по-компактни и по-тънки (съответно с 40% и 50%).

Състезателна технология

Panigale V4 R възприема технически решения, запазени за MotoGP и Superbikes, като титаниеви биели и бутала с DLC обработка на повърхността.

Други интервенции включват бутала с нова геометрия, по-агресивен профил на всмукателната камера, приемане на същото предавателно съотношение, използвано от мотоциклетите, състезаващи се в World Superbike, и нов по-лек сух съединител.

По-добро представяне на пистата се постига и чрез електронни еволюции, като разширяване и развитие на режимите на каране, новия дисплей Track Evo на таблото, карти на двигателя със специално калибриране за всяка отделна предавка, усъвършенстване на DTC и Ride By Wire дроселовата система, но също и системата за управление на моторната спирачка EVO 2, новата стратегия за DQS и актуализираното управление на охлаждащия вентилатор.

Panigale V4 R също приема нов контрол на газта, който подобрява усещането на водача при отваряне и управление на газта.

Нова електронна настройка

В рамките на режимите на каране новата логика на Power Mode е приета със специални калибрации за двигателя Desmosedici Stradale R. Има четири стратегии на двигателя: пълна, висока, средна, ниска. Full и Low са с нов дизайн, докато конфигурациите High и Medium са преработени.

Сила от пръв поглед

Всеки технически детайл е обмислен и проектиран, за да подобри чистото състезателно усещане на мотоциклета.

Еволюция на 998-кубиковия Desmosedici Stradale R Evo

Двигателят запазва максималните си обороти от 16 500 об./мин. на шеста предавка, несравнима стойност в суперспортната гама с подобен работен обем, ограничавайки загубата на мощност до само 3 к.с. (218 к.с. при 15 500 об./мин.) въпреки новата хомологация Euro-5. Чрез монтирането на нехомологирания състезателен ауспух е възможно да се възползвате напълно от всички подобрения, направени на двигателя, а максималната мощност може да достигне дори 237 к.с.
За първи път на шосеен мотоциклет се използват титаниеви биели от типа “gun drilled”, тоест пробити надлъжно по дължината на вала (отвор с диаметър 1,6 mm). Това решение, като позволява на маслото да тече от главата към крака на мотовилката, подобрява смазването на щифта и по този начин надеждността при екстремни условия.

Алуминиеви бутала с DLC обработка

Буталата на Desmosedici Stradale R имат пола, характеризираща се с повърхностна обработка DLC (Diamond Like Carbon), решение, използвано в състезания MotoGP и Формула 1, което намалява триенето между буталото и втулката и което се прилага за първи път в двигател, предназначен за пътя. Буталата имат и нова геометрия, която ги прави с 5 грама по-леки (равняващи се на 2% от теглото им), като по този начин се намаляват силите на инерцията, в полза на надеждността.

Нова геометрия на буталото

Буталата имат нова геометрия, която ги прави с 5 грама по-леки (равняващи се на 2% от теглото им), като по този начин се намаляват силите на инерцията, в полза на надеждността.

Скоростна кутия със SBK предавателни числа

Предавателното съотношение е същото като използваното от мотоциклети, състезаващи се в World Superbike, с удължени първа (+11,6%) втора (5,6%) и шеста предавки (1,8). Поради тази причина първа предавка става използваема в повече завои на писта, предлагайки предимствата на повече спиране на двигателя и по-добро ускорение при излизане. В допълнение, по-малкият скок между първа и втора предавки позволява на DQS да работи по-ефективно.

"Gun Drilled" биели

За първи път на шосеен мотоциклет се използват титаниеви биели, които са пробити надлъжно по пръта (отвор с диаметър 1,6 mm). Това решение, позволяващо преминаването на маслото от главата към малкия край, подобрява смазването и надеждността при екстремни условия.

Разпределителни валове

Четирите разпределителни вала на двигателя Desmosedici Stradale R имат специални профили, които реализират по-високо издигане, отколкото при Desmosedici Stradale, и движат шестнадесетте клапана с размери от 34 mm в диаметър за титаниевите всмукателни клапани и 27,5 mm в диаметър за стоманените изпускателни клапани . Клапаните имат титаниеви полуконуси, решение, което обикновено се използва само в състезателни двигатели.

Конфигурирай своя
Panigale V4 R

Открий гамата от аксесоари Ducati Performance и усъвършенствай спортната душа на своя Panigale V4 R.

Чист състезателен дух

Шосейната версия на Panigale V4 R претърпява значително развитие, надграждайки се във всички области, за да бъде по-бърза на пистата и дори по-състезателно ориентирана.

Титаниев ауспух Akrapovič

С изцяло титаниева изпускателна система Akrapovič с двоен шумозаглушител под седалката, който подобрява вече намаленото съотношение тегло/мощност на V4 R, благодарение на спестяване на тегло от 5 кг. в сравнение със стандартната система и увеличаване на мощността до 237 к.с. Ауспухът е снабден със специално картографиране, с което всички DTC, DWC, DPL и DSC параметри се настройват към новата мощност на мотора.

Пакет аксесоари за пит стоп

Пакетът аксесоари Pit Stop предлага нагреватели за гуми и стойки, за да Ви позволи да подобрите Вашите сесии на писта с възможно най-добрите условия. Желаещите да използват гуми Slick или Rain могат да изберат софтуера DTC EVO 3, който въвежда специфичните калибрации на електронното управление.

Компоненти от въглеродни влакна

За допълнително украсяване на Panigale V4 R, също е възможно да се използват един или повече от компонентите от въглеродни влакна за надстройките, от предните и задните калници, до защитите за рамката, зъбното колело и картера, дори достигайки до детайли като въздуховодите за охлаждане на предните спирачки, което подобрява представянето на писта и прави спирането още по-ефективно.

Веригата. Естественото му местообитание.

Още по-бърз. Още повече състезание. Душата на състезател на Panigale V4 R го прави перфектният мотоциклет за Вашите дни на писта. Новата разцветка е вдъхновена от MotoGP в своята графика и предава състезателния дух от пръв поглед, включвайки бели табели с цифрата “1”, изобразена на видно място.

Изтегли брошура

Изтегли брошурата и открий всичко, което трябва да знаеш за новия Panigale V4 R.

Свържи се с дилъра

Свържи се с най-близкия дилър за повече информация относно новия Panigale V4 R.

*Характеристиките на продукта и техническите спецификации може да варират според държавата. За специфична за страната информация, моля, свържи се с твоя местен представител.