ТОВА Е СЪСТЕЗАНИЕ
Panigale V4 R
85,900.00 лв.
Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега
Panigale V4 S
64,200.00 лв.
Panigale V4 R
85,900.00 лв.
Panigale V4 SP2 30° Anniversario 916
85,900.00 лв.
240.5 hp.
16 500 оборота/минута.
Това е Racing
Ducati представя Panigale V4 R: мотоциклетът, който приема технически решения, запазени преди това ексклузивно за MotoGP и WorldSBK Championship.
Най-близкият сериен модел до състезателен мотоциклет.
Чист състезателен дух
Шосейната версия на Panigale V4 R претърпява значително развитие, надграждайки се във всички области, за да бъде по-бърза на пистата и дори по-състезателно ориентирана.
Сърце, биещо с 16 500 оборота в минута
Състезателно ориентирано оборудване
Подобрено усещане
Аеродинамично развитие
Състезателна технология
Panigale V4 R възприема технически решения, запазени за MotoGP и Superbikes, като титаниеви биели и бутала с DLC обработка на повърхността.
Други интервенции включват бутала с нова геометрия, по-агресивен профил на всмукателната камера, приемане на същото предавателно съотношение, използвано от мотоциклетите, състезаващи се в World Superbike, и нов по-лек сух съединител.
По-добро представяне на пистата се постига и чрез електронни еволюции, като разширяване и развитие на режимите на каране, новия дисплей Track Evo на таблото, карти на двигателя със специално калибриране за всяка отделна предавка, усъвършенстване на DTC и Ride By Wire дроселовата система, но също и системата за управление на моторната спирачка EVO 2, новата стратегия за DQS и актуализираното управление на охлаждащия вентилатор.
Panigale V4 R също приема нов контрол на газта, който подобрява усещането на водача при отваряне и управление на газта.
Нова електронна настройка
В рамките на режимите на каране новата логика на Power Mode е приета със специални калибрации за двигателя Desmosedici Stradale R. Има четири стратегии на двигателя: пълна, висока, средна, ниска. Full и Low са с нов дизайн, докато конфигурациите High и Medium са преработени.
Сила от пръв поглед
Всеки технически детайл е обмислен и проектиран, за да подобри чистото състезателно усещане на мотоциклета.
Еволюция на 998-кубиковия Desmosedici Stradale R Evo
Двигателят запазва максималните си обороти от 16 500 об./мин. на шеста предавка, несравнима стойност в суперспортната гама с подобен работен обем, ограничавайки загубата на мощност до само 3 к.с. (218 к.с. при 15 500 об./мин.) въпреки новата хомологация Euro-5. Чрез монтирането на нехомологирания състезателен ауспух е възможно да се възползвате напълно от всички подобрения, направени на двигателя, а максималната мощност може да достигне дори 237 к.с.
За първи път на шосеен мотоциклет се използват титаниеви биели от типа “gun drilled”, тоест пробити надлъжно по дължината на вала (отвор с диаметър 1,6 mm). Това решение, като позволява на маслото да тече от главата към крака на мотовилката, подобрява смазването на щифта и по този начин надеждността при екстремни условия.
Алуминиеви бутала с DLC обработка
Буталата на Desmosedici Stradale R имат пола, характеризираща се с повърхностна обработка DLC (Diamond Like Carbon), решение, използвано в състезания MotoGP и Формула 1, което намалява триенето между буталото и втулката и което се прилага за първи път в двигател, предназначен за пътя. Буталата имат и нова геометрия, която ги прави с 5 грама по-леки (равняващи се на 2% от теглото им), като по този начин се намаляват силите на инерцията, в полза на надеждността.
Нова геометрия на буталото
Буталата имат нова геометрия, която ги прави с 5 грама по-леки (равняващи се на 2% от теглото им), като по този начин се намаляват силите на инерцията, в полза на надеждността.
Скоростна кутия със SBK предавателни числа
Предавателното съотношение е същото като използваното от мотоциклети, състезаващи се в World Superbike, с удължени първа (+11,6%) втора (5,6%) и шеста предавки (1,8). Поради тази причина първа предавка става използваема в повече завои на писта, предлагайки предимствата на повече спиране на двигателя и по-добро ускорение при излизане. В допълнение, по-малкият скок между първа и втора предавки позволява на DQS да работи по-ефективно.
"Gun Drilled" биели
За първи път на шосеен мотоциклет се използват титаниеви биели, които са пробити надлъжно по пръта (отвор с диаметър 1,6 mm). Това решение, позволяващо преминаването на маслото от главата към малкия край, подобрява смазването и надеждността при екстремни условия.
Разпределителни валове
Четирите разпределителни вала на двигателя Desmosedici Stradale R имат специални профили, които реализират по-високо издигане, отколкото при Desmosedici Stradale, и движат шестнадесетте клапана с размери от 34 mm в диаметър за титаниевите всмукателни клапани и 27,5 mm в диаметър за стоманените изпускателни клапани . Клапаните имат титаниеви полуконуси, решение, което обикновено се използва само в състезателни двигатели.
Конфигурирай своя
Panigale V4 R
Открий гамата от аксесоари Ducati Performance и усъвършенствай спортната душа на своя Panigale V4 R.
Чист състезателен дух
Шосейната версия на Panigale V4 R претърпява значително развитие, надграждайки се във всички области, за да бъде по-бърза на пистата и дори по-състезателно ориентирана.
Титаниев ауспух Akrapovič
Пакет аксесоари за пит стоп
Компоненти от въглеродни влакна
Веригата. Естественото му местообитание.
Още по-бърз. Още повече състезание. Душата на състезател на Panigale V4 R го прави перфектният мотоциклет за Вашите дни на писта. Новата разцветка е вдъхновена от MotoGP в своята графика и предава състезателния дух от пръв поглед, включвайки бели табели с цифрата “1”, изобразена на видно място.
Изтегли брошура
Изтегли брошурата и открий всичко, което трябва да знаеш за новия Panigale V4 R.
Свържи се с дилъра
Свържи се с най-близкия дилър за повече информация относно новия Panigale V4 R.
*Характеристиките на продукта и техническите спецификации може да варират според държавата. За специфична за страната информация, моля, свържи се с твоя местен представител.