Най-добрата формула на боец v2
Нов Streetfighter V2
32,900.00 лв.
Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега
Streetfighter V2
32,900.00 лв.
Streetfighter V2 S
36,900.00 лв.
Streetfighter V4
48,900.00 лв.
Streetfighter V4 S
55,600.00 лв.
Streetfighter V4 Lamborghini
122,800.00 лв.
Най-добрата формула на боец V2
Нов двигател V2 890 кубика. Шасито на Panigale. 175 кг чист адреналин, с високо и широко кормило. Без обтекатели, без филтри. Новият Streetfighter перфектно въплъщава оригиналния „провокативен дух“.

Нов двигател V2
Отличаващ се с класическата 90° архитектура, търговска марка Ducati twin, новият V2 е оборудван с иновативна електронна система за променливо синхронизиране, която осигурява значително доставяне на въртящ момент при всички скорости на двигателя и истинско спортно представяне в горния край. Хомологиран в съответствие със стандарта Euro5+, с работен обем от 890 cc, той тежи само 54,4 kg, което го прави най-лекият двуцилиндров, произвеждан някога в Borgo Panigale.
Еталонна суперспортна електроника
Streetfighter V2 е оборудван с шестосна инерционна платформа IMU, която поддържа усъвършенстван електронен пакет, с Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control и Ducati Quick Shift 2.0, същата система, използвана при Panigale V4. Четирите предварително конфигурирани режима на каране гарантират, че велосипедът може да се адаптира към всяка ситуация. 5-инчовото TFT табло предлага три изгледа, всеки от които показва най-подходящата информация, докато потребителският интерфейс подобрява четливостта с оборотомер, който показва идеалния момент за смяна на предавката.
Резервоар и опашна част на новия Panigale V2
Дизайнът на резервоара, чийто размер и повърхности са проектирани да поддържат ездача по време на спортно каране, е същият като Panigale V2 и напомня този на Panigale V4, адаптиран към новата механична основа и ревизиран ергономичен триъгълник. Ергономичността допринася за намаляване на натоварването върху китките, като същевременно осигурява отлично усещане от предния край при завоите.
Преработен преден край с нови изцяло LED фарове
Предницата е чиста и съществена, привличайки вниманието към чисто новите изцяло LED фарове, които приемат вече емблематичен дизайн и го правят още по-актуален и технологичен. DRL допринася за създаването на незабавно разпознаваем профил, свирепият външен вид въплъщава истинската същност на Streetfighter.
Напълно регулируемо окачване: Marzocchi за стандартната версия, Öhlins за S
Стандартната версия на Streetfighter V2 е оборудвана с напълно регулируема 43 мм вилка Marzocchi отпред и амортисьор Kayaba отзад. С 43 мм вилка Öhlins NIX30 и амортисьор Öhlins, Streetfighter V2 S предлага усъвършенствано персонализиране и несравнимо усещане при каране.
Кормилен демпфер Sachs
И Streetfighter V2, и Streetfighter V2 S разполагат с амортисьор на кормилното управление Sachs, който осигурява максимална прецизност и стабилност при каране с висока скорост. Регулируем демпфер на волана Öhlins се предлага като аксесоар.

























ABS Cornering и ABS Slide-By-Brake
Антиблокиращата спирачна система е система за безопасност, която предотвратява блокирането на колелата на автомобила по време на рязко спиране. По същество ABS регулира спирачното налягане върху колелото, което му позволява непрекъснато да има сцепление върху повърхността за каране. Има различни нива на намеса на ABS в зависимост от избрания режим на каране.
Slide-By-Brake ABS е функция на ABS, която позволява безопасно дрифтиране при влизане в завой за по-добро представяне при спортно каране.

Cruise Control*
Електронна система, въведена за първи път от Ducati през 2014 г. на Multistrada 1200, която автоматично поддържа скоростта, зададена от мотоциклетиста, без да се намесва в ръкохватката на газта.

Ducati Brake Light EVO (DBL)
Система, която мига задна светлина и 4 стрелки, за да сигнализира за рязко спиране на следващите превозни средства.

Ducati Lap Timer GPS (DLT GPS)
Системата автоматично разпознава времената за обиколка и две междинни времена и ги показва директно на таблото за управление при всяка обиколка. Във всяка обиколка системата записва времето, максималните обороти в минута, максималната скорост (реална, открита от GPS), междинните времена, както и ъглите на накланяне и отклонение.

Ducati Multimedia System (DMS)*
Моторът е готов за тази информационно-развлекателна система за свързване на смартфона с велосипеда чрез Bluetooth, което позволява на водача да управлява основните мултимедийни функции на мобилния телефон.
* Функцията се предлага като аксесоар Ducati Performance

Ducati Power Launch (DPL)
Система, която гарантира светкавично стартиране, позволявайки на водача да се концентрира само върху управлението на освобождаването на съединителя.

Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
DQS 2.0 позволява на водача да превключва нагоре и надолу, без да използва съединителя и еволюира по отношение на предишната система, премахвайки традиционния лост с микропревключвател в полза на директен механичен лост. Електронната стратегия е поверена на сензора за позициониране на зъбния барабан, който идентифицира включената предавка, предлагайки на водача по-директно усещане, което е по-лесно за повторение, по-малко „гумено“ и с намален ход.
Първокласна електроника

Daytime Running Light (DRL)
Това са дневните светлини, които се използват за спазване на задължението за използване на къси светлини през деня.

Ducati Traction Control (DTC)
Тракшън контролът е система, която предотвратява (или ограничава) превъртането на задното колело при ускорение. Нежно управлява възстановяването на хлабината на двигателя, като модулира подавания въртящ момент и избягва пика, който може да възникне, когато възстановяването на хлабината приключи, така че да го направи още по-лесно и по-предвидимо. ускорение извън завоите.

Ducati wheelie control (DWC)
Система, която контролира колелото и ви позволява да постигнете максимално ускоряване с лекота и безопасност.

Engine Brake Control (EBC)
EBC помага на водачите да оптимизират стабилността на мотоциклета при екстремни условия на завой, балансирайки силите, на които е подложена задната гума в условия на интензивно прилагане на двигателната спирачка.

Ride-by-Wire system
Известен също като електронен ускорител, това е система, която електронно управлява отвора и затварянето на дросела (ите).

Turn-by-turn Navi*
Моторът е готов за тази функция, която дава възможност да свържете вашия смартфон с велосипеда чрез Bluetooth и да визуализирате упътвания директно на таблото си, без да използвате външни аксесоари или да се налага да спирате, за да проверите телефона си.
* Функцията се предлага като аксесоар Ducati Performance, стандартен за DesertX discovery с 5-годишен лиценз
Първокласна електроника
Усъвършенстваният електронен пакет на Streetfighter V2 гарантира несравнимо удоволствие, максимизиране на производителността при пълна безопасност и предлагане на пълен контрол във всяка ситуация.
Bosch Cornering ABS
ABS системата на Streetfighter V2 идва в комплект с функция за завиване, за намеса на ABS дори когато мотоциклетът е наклонен. ABS при завои може да се настрои на три нива, за да отговори на нуждите на всички състезатели, независимо дали на писта или път, дори при критични условия на ниско сцепление.
Докато ниво 3 е подходящо за пътя или за условия на слабо сцепление, нива 2 и 1 са насочени повече към спортно каране на повърхности с високо сцепление или на писта.
Ниво 2 се препоръчва за аматьорско използване на писта. Системата управлява както предната, така и задната спирачна система и поддържа функцията за завиване активирана при липса на контрол на повдигането, за по-спортен стил на спиране. Ниво 1 е проектирано за експертно използване на писта, осигурявайки специфична за състезанието намеса със системата ABS, действаща само върху предното колело.
Ducati Wheelie Control (DWC)
Streetfighter V2 е оборудван с най-новата версия на Ducati Wheelie Control (DWC). Използвайки информация от шестосния IMU, тази система контролира колелата и позволява на водача да постигне максимално ускорение просто и безопасно.
Ducati Traction Control (DTC)
DTC взаимодейства с 6-осната инерционна платформа, за да адаптира намесата и приплъзването към ъгъла на накланяне на велосипеда. DTC може да се настрои в съответствие с 8 различни нива (6 за сухи условия, 2 за мокри), което позволява на мотоциклетиста да адаптира стратегията за контрол, за да отговаря на техния стил на каране и условията на сцепление, за максимална производителност.
Engine Brake Control (EBC)
EBC (Engine Brake Control) е преработен, за да помогне на водачите да оптимизират стабилността на мотоциклета при екстремни условия на влизане в завои, балансира силите, на които е подложена задната гума при условия на интензивно прилагане на двигателната спирачка.
Ducati Quick Shift (DQS) 2.0
Новият Streetfighter V2 използва второто поколение DQS, което дебютира на новия Panigale V4. По отношение на традиционната бърза смяна, скоростният лост с вътрешен микропревключвател с ефект на Хол е заменен с директен механичен лост. Това е възможно, тъй като стратегията за превключване се основава единствено на сензора за скоростите, който предоставя информация за предавката и позицията в градуси на барабана на скоростите. Това решение дава на ездача по-директно усещане, с намален ход, което е повторяемо и по-малко „гумено“, особено полезно при каране на писта.
Ducati Power Launch и Ducati Pit Limiter
Новият Streetfighter V2 S е оборудван с Ducati Power Launch и Pit Limiter. Първата е система, която гарантира светкавично стартиране, позволявайки на водача да се съсредоточи само върху отпускането на съединителя. Вторият, който може да се активира чрез специалния бутон, автоматично ограничава скоростта на велосипеда по питлейна. DPL и Pit Limiter се предлагат като аксесоари за Streetfighter V2.
Режими на каране и режими на мощност
Режимите на каране позволяват на колоездача да избира между четири различни, предварително зададени стила на каране (състезание, спорт, шосе, мокро), които предлагат предварително конфигурирани нива на намеса, които могат да бъдат модифицирани от потребителя, за всички контроли и реакция на двигателя ( Режим на висока/средна/ниска мощност), за да се гарантира, че поведението на мотоциклета V2 идеално отговаря на водача, типа повърхност и условията на околната среда. Режимът Wet Riding Mode, препоръчан за повърхности с ниско сцепление, е свързан с режим Low Power, който ограничава мощността на двигателя до 95 к.с.
Panigale ДНК. Streetfighter наглост.
Лишен от обтекателите си, новият Panigale V2 се трансформира в най-лекия Streetfighter, произвеждан някога. Най-новата еволюция на Fight Formula я прави още по-яростна, но и по-приятна, благодарение на новия Ducati Twin и 175 кг чиста мощност и забавление.

Уникален в категорията
Агресивен дизайн. Безпогрешен Streetfighter.
Дръзки линии, безпогрешна енергия. Streetfighter V2 изразява цялата спортна нагласа на Fight Formula, като същевременно запазва типичните за Streetfighter семейни черти. Обтекателите на Panigale V2 са премахнати, подчертавайки механичната основа на суперспорта, от който произлиза.
Остър като бръснач поглед. Бунтарска природа.
Очите не лъжат: предната част на новия Streetfighter V2 е остра като бръснач и динамична. Пълният LED фар с DRL придава на мотоциклета неговия емблематичен и агресивен вид, изразявайки неговата бунтарска природа от пръв поглед.
Termignoni пълен състезателен ауспух
Уникални в категорията, високите ауспуси под седалките са вдъхновени от състезателната традиция на Panigale, припомняйки състезателните мотоциклети Superbike и 1299 Final Edition и подчертавайки спортния и агресивен дух на Streetfighter V2.

Спортен и универсален

Свържи се с дилъра
Свържете се с най-близкия дилър за повече информация относно новия Streetfighter V2: ще се свържем с вас за консултация относно оферти и предложения за активно финансиране.
*Характеристиките на продукта и техническите спецификации може да варират според държавата. За специфична за страната информация, моля, свържи се с твоя местен представител.
Ducati екипировка
Конфигуратор