Новият Ducati Desmo450 MX

26,900.00 лв.

Началото на нова ера: първият кросов мотоциклет Ducati

Гаранция 3 месеца или 20 часа, без ограничение в пробега

Началото на нова ера: първият кросов мотоциклет Ducati

Роден да се състезава, развит на път. Desmo450 MX е първият мотоциклет за мотокрос на Ducati с десмодромно време, проектиран да носи състезателната ДНК на Borgo Panigale офроуд. Лек, мощен, основен, той съчетава напреднала технология и максимална производителност, за да осигури скорост, контрол и чист адреналин.

Ducati Desmo450 MX: Световна премиера на Ducati

Гледай отново епизода на DWP, посветен на представянето на първия мотокрос Ducati.

100% състезателно ДНК на Ducati

Ноу-хауто, натрупано в MotoGP и WorldSBK, съчетано с цялостна изследователска работа и подкрепата на професионалисти в сектора, доведе до разработването на мотоциклет за мотокрос, който въплъщава състезателната ДНК на Ducati. Това готово за състезания производство 450 е проектирано да осигури както на аматьори, така и на по-взискателни ездачи с максимална производителност и надеждност.

1

Desmo450 едноцилиндров над 63 к.с


Дизайнът на Desmo450 MX започна с двигателя, който показва десмодромно време. Двигателят Desmo450 осигурява максимална мощност от 63,5 к.с. при 9400 об/мин и максимален въртящ момент от 53,5 Нм при 7500 об/мин. Ограничителят е настроен на 11 900 об/мин, нов еталон за категорията. Фактът, че двигателят може да работи при много високи обороти, означава по-малко превключване на предавките. В допълнение, десмодромната система наистина влиза в сила от вратата, тъй като ездачът отива за holeshot, натискайки се да бъде първи след първи ход. Кривата на въртящия момент е много благоприятна при ниски обороти, подобрява задвижването от завоите и прави карането по-малко предизвикателно и по-малко уморително.

2

Алуминиева рамка и подрамка, състоящи се само от 11 елемента


За да постигне възможно най-правия всмукателен канал, за да гарантира най-доброто представяне на двигателя, Ducati избра алуминиева рамка по периметъра с възможно най-малък брой заваръчни фуги, постигайки най-добрата комбинация от лекота, надеждност и калибриране на твърдостта. Рамката Desmo450 MX е съставена само от 11 елемента, приблизително половината от броя, използван в рамките на други мотоциклети за мотокрос на пазара.

3

Режим на каране


Desmo450 MX използва напълно опита на Ducati в разработването на електронни системи за управление и помощ при каране. В допълнение към двата стандартни режима на каране, потребителят ще може да създава напълно персонализирани режими на каране чрез специалното приложение Ducati X-Link, конфигурирайки нивата на реакция на газта, Ducati Traction Control, Engine Brake Control и launch control.

4

Ергономичност за максимален контрол


Изключително компактен мотоциклет, проектиран в съответствие с каноните в стил Ducati, за да увеличи максимално свободата на движение и контрол на превозното средство на водача. Контактните повърхности под седалката са проектирани да осигурят ориентири на ездача и да улеснят движенията им, като текстурите на страничните капаци на рамката повишават сцеплението. Суперструктурите и рамката са специално проектирани, за да улеснят поддръжката край трасето.

5

Окачване Showa


Окачването и спирачките на Desmo450 MX бяха целеви избор. Ducati се доверява на обширния състезателен опит на Showa, негов исторически партньор и за шосейните мотоциклети. Дебютната победа за Lupino в Мантуа демонстрира високото ниво на стандартния материал Showa. 49 mm USD вилка предлага 310 mm ход, докато амортисьорът с 16 mm вал и 129 mm ход е монтиран на лятото люлеещо се рамо. Общият ход на колелата е 301 mm.

6

Спирачна система Brembo/Galfer


Шублерите и главните цилиндри се произвеждат от Brembo, исторически партньор на Ducati, избран да разработва авангардни спирачни системи за мотокрос, точно както се прави за шосейните мотоциклети. Дисковете се доставят от Галфер, единични дискове 260 мм отпред и 240 мм отзад.

7

Усъвършенствана електроника с Ducati Traction Control


Контролът на сцеплението на Desmo450 MX е система от последно поколение (предстоен патент), която оценява действителното приплъзване на задните колела чрез комбиниране на скоростта на въртене на разпределителния вал с инерционно измерване на динамиката на автомобила, като по този начин гарантира ефективност на намесата, бързина и линейност.

8

Свързаност


Благодарение на модула за WiFi връзка, който се предлага като аксесоар, потребителят може да се свърже с велосипеда и със специалното приложение X-Link, което ще бъде налично скоро, да персонализира режима на каране, да следи сервизната история на автомобила и да следи състоянието му.

Мрежа от дилъри, готова да подкрепи ентусиастите

Ангажиментът на Ducati към този нов проект също е осезаем в развитието на търговска мрежа, която говори езика на мотокрос ентусиастите и разбира техните нужди. Посетете локатора на дилър, като изберете „офроуд“ от филтрите, ще намерите най-близкия до вас дилър, лицензиран да продава Ducati Desmo450 MX.*Само в страни, където се прилага Евро 5.

Ducati Desmo: колекцията, посветена на новия Ducati Desmo450 MX

Колекция, посветена на офроуд света, която се отличава с атрактивен дизайн, технически материали и решения, предназначени за тези, които живеят за мотокроса, както на писта, така и извън нея.

Свържи се с дилъра

Свържи се с най-близкия дилър за повече информация относно новия Desmo450 MX: ще се свържем с вас за допълнителна информация, оферти и активни предложения за финансиране.

*Снимките и изображенията на някои компоненти може да се отнасят за прототипи, които биха могли да бъдат обект на промени, също от значителен характер, в процеса на индустриализация и са само за информация и справочни цели; следователно те по никакъв начин не са обвързващи за Ducati Motor Holding S.p.A. – еднолично акционерно дружество, подчинено на дейностите по управление и координация на Audi AG – (наричано по-долу „Ducati“).

Конфигуратор

Магазин