Крака напред. Обръщане на глави.
XDiavel V4
59,200.00 лв.
Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега
Крака напред. Обръщане на глави.
Новият Ducati XDiavel V4 предизвиква всяка конвенция, внасяйки тази безпогрешна ДНК на Ducati в света на крайцерите. С елегантен, мускулест и безкомпромисен силует, той доминира на сцената със своя изваян дизайн и магнетично присъствие.
В основата си V4 Granturismo осигурява вълнуваща производителност и плавна работа със своите 168 к.с., повишавайки удоволствието от карането, без да жертвате комфорта.
Създаване на Ducati за любителите на круизърите.
Разгледайте основните характеристики

1158 cc V4 Granturismo двигател
Granturismo е V4 двигател, извлечен от Desmosedici Stradale. Електрическите характеристики са гарантирани със 168 к.с. и 12,8 kgm въртящ момент. Мощен и отзивчив при всички скорости, той предлага изключително гладко изживяване още от ниски обороти. Гъвкав и лесен за каране, той е колкото удобен на магистралата, толкова и забавен през завоите.
Предни крака и ергономичност на Sport Cruiser
Позицията за каране на XDiavel V4 е спокойна, с широко кормило, предни крака и просторна седалка с форма на лъжица. В същото време триангулацията на кормилото/крака/седалката предлага необходимия контрол за използване на динамичните качества на велосипеда. За тези, които искат по-спортна позиция при каране и по-големи ъгли на накланяне, крачетата могат да бъдат препозиционирани централно с помощта на комплекта, наличен като аксесоар.
Спортно шаси
Напълно регулируемото окачване на XDiavel V4 се състои от 50 mm USD вилка (с регулиране на компресията и предварителното натоварване на лявата опора и отскок на дясната опора) и амортисьор с отделен резервоар. Ходът на колелата е 120 mm отпред и 145 mm отзад, с 25 mm повече от XDiavel 1260 за повишен комфорт на водача и пътника.
Две нови цветови схеми, изключителни за XDiavel V4
Новите цветови схеми Burning Red и Black Lava са разработени от Centro Stile Ducati ексклузивно за XDiavel V4 и са предназначени да подчертаят неговите обеми и изваяни линии.
240 мм задно колело с джанта с 5 спици
Едностранното люлеещо се рамо привлича вниманието към задното колело, което монтира внушителната гума 240/45 Pirelli Diablo Rosso III. Петте спици на джантата образуват звезда, която подсилва препратката към американските мускулни автомобили.
Повишен комфорт на водача и пътника
XDiavel V4 осигурява спокойна и удобна позиция при каране. На 770 mm от земята, седалката с форма на лъжица, типична за круизър, е направена по-удобна с допълнителни 54 mm пяна по отношение на XDiavel 1260. Комфортът на пътниците е увеличен със седалка, която е 30% по-широка, 50% по-просторна надлъжно и с пяна, която е с 25 mm по-дебела отстрани. Задната ръкохватка, предоставена с велосипеда, може лесно да се монтира на опашната част за по-сигурно захващане.
Дързък ауспух
Гордо показан, ауспухът с четири изхода доминира на сцената. Голяма част от работата е вложена в качеството на звука, редът на задействане на Twin Pulse на V4 Granturismo произвежда много характерен звук, с непогрешимия двуцветен тембър на Ducati. Пълна състезателна изпускателна система, която не е хомологирана за използване по пътищата, се предлага като аксесоар, повишавайки мощността с 11 к.с. и намалявайки теглото с 11 кг.
Пълна LED система за осветление
Предният DRL с двоен C дизайн има типичната за Ducati гола форма и се стеснява към върха, подчертавайки елегантния външен вид на предния край и се увива около единичен бифункционален модул, който има по-агресивен и технически вид, като същевременно показва радиатора като дизайнерски елемент. Мигачите са интегрирани и създават острие от светлина, което създава плавен, хомогенен вид.
6,9” цветен TFT дисплей със съотношение на страните 8:3
6,9-инчовият цветен TFT дисплей със съотношение на страните 8:3 е добре интегриран с кованото тяло на кормилото и разполага с технология за оптично свързване за по-добра видимост при всякакви условия на осветление. Режимът за пътна информация е специално преработен, за да отразява уникалния стил на круизъра.
Насреща въртящ се колянов вал за изненадващо управление
Както при прототипите на MotoGP, коляновият вал се върти в обратна посока, което означава, че се върти в посока, обратна на колелата, за да компенсира жироскопичния ефект и да осигури управление и пъргавина чрез промените в посоката, както и да намали склонността към колела по време на ускорение и спиране.
XDiavel V4: Световна премиера на Ducati
Изживейте отново презентацията с епизода на DWP, посветен на тази нова икона на стил.

D-Cruiser: Специалната колекция XDiavel V4

Свържи се с дилъра
Свържете се с най-близкия дилър за повече информация относно новия XDiavel V4: ще се свържем с вас за консултация относно оферти и предложения за активно финансиране.
*Снимките и изображенията на някои компоненти може да се отнасят за прототипи, които биха могли да бъдат обект на промени, също от значителен характер, в процеса на индустриализация и са само за информация и справочни цели; следователно те по никакъв начин не са обвързващи за Ducati Motor Holding S.p.A. – еднолично акционерно дружество, подчинено на дейностите по управление и координация на Audi AG – (наричано по-долу „Ducati“).
Конфигуратор
Магазин