Multistrada V2
31,600.00 лв.
Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега
Multistrada V2
31,600.00 лв.
Multistrada V2 S
37,800.00 лв
Multistrada V4
40,800.00 лв.
Multistrada V4 S
48,200.00 лв.
Multistrada V4 Rally
55,700.00 лв.
Multistrada V4 RS
75,500.00 лв.
Multistrada V4 S Grand Tour
54,000.00 лв.
Multistrada V4 Pikes Peak
61,900.00 лв.
Вашето ежедневно чудо.
Качете се на борда и оставете забавлението да поеме контрола. Новият Hypermotard 698 Mono е първият едноцилиндров шосеен Supermotard от Ducati, роден само с една цел – да предава вълнение, доминирайки сцената. Прост, лек и пъргав, той е истински „забавен мотоциклет“ със състезателна ДНК.
Повече комфорт, повече удоволствие, по-лесно управление.
Разцветка
Двигател Testastretta 11°
Комфорт при шофиране
Multistrada Дизайн
Електронен комплект
Шаси
Изцяло Multistrada
Благодарение на добре обмислената ергономичност, намаленото тегло и усъвършенствания пакет шаси/двигател/електроника, Multistrada V2 е изключително гъвкав, идеален за туристическо шофиране, заедно с пътник и куфари, но еднакво подходящ за ежедневна употреба в града.
Изтегли брошура
Цялата информация, от която се нуждаеш за Multistrada V2.
Нов Superquadro Mono. Едноцилиндров, супер във всяко отношение.
Multistrada V2 е технологично усъвършенстван мотоцилет със сложно шаси и много изчерпателен електронен пакет, без да забравяме двигателя, най-новата еволюция на Testastretta 11°.
Testastretta двигател
Двигателят Multistrada V2 е най-новата еволюция на 937 cm³ Ducati Testastretta 11° двуцилиндров двигател с десмодромно разпределение. Testastretta 11°, 4 клапана на цилиндър, с водно охлаждане Testastretta осигурява максимална изходна мощност от 113 к.с. при 9000 об/мин и максимален въртящ момент от 94 Nm при 6750 об/мин в конфигурация Euro 5 и се характеризира с отлично ниво на надеждност и страхотна способност за комбиниране на производителност и адреналин с гладка и винаги управляема доставка.
Ергономичност
Инженерите на Ducati са обърнали голямо внимание на ергономията. Multistrada V2 S може да се похвали с високи стандарти на комфорт, от 830 мм седалка, която улеснява докосването на земята; до степенките, които осигуряват правилната стойка, дори и за по-високи мотоциклетисти. Изключителна практичност, за да осигурите приятно пътуване всеки ден. Каталогът Ducati Performance включва ниската седалка и комплекта за по- ниско окачване, които комбинирани позволяват височина на седалката от само 790 мм.
Намалено тегло
Мотоциклетът има сухо тегло от 199 кг (202 кг за версията S), което гарантира отлично управление и подобрена динамика.
Рамка
Конструкцията на шасито Multistrada V2 се състои от предна решетъчна рамка, както и две странични ляти подрамки, затворени със заден носещ елемент от технополимер, подсилен със стъклени влакна, за максимална устойчивост на усукване. Това, в допълнение към двустранният шарнир от лят алуминий.
Окачване и спирачки
Multistrada V2 е оборудвана с 48 mm USD предна вилка със 170 mm ход,, регулируемо при предварително натоварване на пружината, компресия и отскок. Пружината е прогресивна, което осигурява по-голям комфорт при шофиране дори при пълно натоварване. Ходът на задните колела е 170 мм. Във версията S, Multistrada V2 се доставя стандартно с Ducati Skyhook Suspension EVO, система, базирана на 48 mm вилка и заден амортисьор, и двете електронни, с възможност за регулиране на компресията и отскока по непрекъснат начин според подход на полуактивно управление, който може да гарантира идеален баланс на превозното средство и значително да повиши безопасността и комфорта. Цялата фамилия Multistrada V2 е оборудвана със спирачки Brembo с функция Cornering ABS. Предната система се откроява със своите моноблокови радиални апарати Brembo M4-32 с четири 32 mm бутала и две накладки, радиален главен цилиндър с регулируеми лостове и 320 mm двоен преден диск с алуминиев фланец. Отзад има плаващ апарат Brembo, който действа върху един 265 mm диск.
ABS Cornering
Анти-блокираща система, която надгражда ABS, обединявайки я със сензора за наклон. При перфектни условия и добро сцепление, това позволява спиране на мотоциклета до 0 км/ч дори в средата на завой.
Cruise Control
Електронна система, въведена от Ducati за първи път през 2014 г. на Multistrada 1200, която ви позволява автоматично да поддържате скоростта, зададена от водача, без да въртите газта.
Ducati Brake light (DBL)
В случай на внезапно спиране, автоматично активира мигането на задната светлина, за да предупреди следващите превозни средства, решение, което допълнително подобрява безопасността на водача.
Ducati Multimedia System (DMS)*
Инфотейнмънт система за свързване на смартфона с велосипеда чрез Bluetooth, за да позволи на водача да управлява основните мултимедийни функции на мобилния телефон.
Ducati Quick Shifter (DQS)
Електронна система, извлечена от състезанията, която ви позволява да сменяте предавките без да използвате съединителя и без да затваряте газта, когато превключвате на по-висока предавка.
Ducati Skyhook Suspension (DSS)
Полуактивна система за управление на окачването, която "чете" пътя и променя реакцията на окачването, за да предложи по-голям комфорт по време на шофиране и да намали прехвърлянето на натоварване в случай на решително спиране и ускорение, в полза на контрола
Ducati Traction Control (DTC)
Тракшън контролът е система, която предотвратява (или ограничава) превъртането на задното колело при ускорение. Нежно управлява възстановяването на хлабината на двигателя, като модулира подавания въртящ момент и избягва пика, който може да възникне, когато възстановяването на хлабината приключи, така че да го направи още по-лесно и по-предвидимо. ускорение извън завоите.
Ride-by-Wire system
Известен също като електронен ускорител, това е система, която електронно управлява отварянето и затварянето на дроселовата клапа – без жило, свързано с газта.
Ducati wheelie control (DWC)
Позволява по-лесно потегляне нагоре дори с пътнически и напълно натоварен велосипед. Когато лостът на спирачката се дръпне силно, системата задържа автомобила неподвижен чрез активиране на задната спирачка за няколко секунди, докато започне допълнително ускорение или спиране. Лесен за използване, той осигурява оптимален контрол над велосипеда и максимална безопасност.
Ненадмината електроника и управление
Безопасността, комфортът и производителността на Multistrada V2 също са гарантирани с най-съвременните електронни помощни средства при шофиране. Версията S осигурява петзвездно пътуване, благодарение на еталонен пълен пакет опции.
Електронният пакет включва:
Режими на каране
Multistrada V2 идва в комплект с четири режима на каране (Sport, Touring, Urban и Enduro), които действат върху системите за подпомагане на карането, картографирането на двигателя и окачването Skyhook (за версията S), което прави характера на мотоциклета напълно персонализиран.
Инерционна платформа IMU (Inertial Measurement Unit).
6-осната инерционна платформа IMU (Inertial Measurement Unit) на Bosch позволява функцията за завиване на ABS, която е променлива в зависимост от ъгъла на накланяне.
Система за спирачни светлини Ducati
Multistrada V2 се отличава с фар с агресивен дизайн, типичен за семейството мотоциклети Multistrada. Отзад, LED светлина, която използва системата Ducati Brake Light (вече разработена за Multistrada V4). В случай на рязко спиране, тази система автоматично активира мигащата задна светлина, за да сигнализира ясно това бързо забавяне на превозните средства, следващи отзад, като допринася за безопасността на превозното средство.
При версията S фарът е изцяло LED и е оборудван с функция Ducati Cornering Lights, която оптимизира осветяването на пътя през завоите въз основа на ъгъла на накланяне на мотоциклета. Multistrada V2 предлага и автоматично деактивиране на мигачите в зависимост от ъгъла на накланяне.
Ducati Traction Control
Multistrada V2 разполага с 8-степенен регулируем Ducati Traction Control, докато Cornering ABS е регулируем според три нива и предлага функцията „само отпред“ (без завиване) на ниво 1. Системата Vehicle Hold Control помага на водача при стартиране под наклон. Той се активира, когато шофьорът, с неподвижен мотоциклет и прибрана странична стойка, приложи значителен натиск върху лоста на предната спирачка или педала на задната спирачка и е в състояние да задържи велосипеда неподвижен, активно намесвайки се върху задната спирачка.
ABS в завой
ABS при завиване използва ефективно сигналите от инерционната платформа, за да измерва внимателно спирачната сила на предното и задното колело, дори в критични ситуации и с мотоциклет под ъгъл.
Взаимодействайки с режимите на каране, системата е в състояние да предложи решения, които да отговарят на всяка ситуация, състояние на каране или изискване на водача.
Система за подпомагане при стартиране под наклон
Vehicle Hold Control позволява безопасно и комфортно стартиране дори при трудни условия като изкачване, като автономно управлява спирачното налягане по време на стартиране и оставя шофьора да управлява само газта и съединителя.
Свържи се с дилъра
Свържи се с най-близкия до теб дилър, за да получиш повече информация за новия Hypermotard 698.
*Характеристиките на продукта и техническите спецификации може да варират според държавата. За специфична за страната информация, моля, свържи се с твоя местен представител.