Нов Multistrada V2
32,900.00 лв.
Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега
Multistrada V2
32,900.00 лв.
Multistrada V2 S
37,800.00 лв
Multistrada V4
от 42,100.00 лв.
Multistrada V4 S
от 50,200.00 лв.
Multistrada V4 Rally
от 56,200.00 лв.
Multistrada V4 RS
77,500.00 лв.
Multistrada V4 S Grand Tour
54,000.00 лв.
Multistrada V4 Pikes Peak
64,600.00 лв.

Multistrada V2 - Ducati Red
37,900.00 лв.

Multistrada V2 S - Ducati Red
37,900.00 лв.

Multistrada V2 S - Ducati Storm Green
38,600.00 лв.

Multistrada V2 S - Ducati Red Travel
39,650.00 лв.

Multistrada V2 S - Ducati Storm Green Travel
40,400.00 лв.
Отключете ежедневното приключение
Новият Ducati Multistrada V2 въплъщава есенцията на удоволствието от карането, напълно преработен около новия двоен двигател.
Новата перспектива Multistrada V2.
Новата Multistrada V2 е напълно нов проект, замислен да съчетава производителност, възможности за турне и лекота на използване. С интегрирани елементи като мигачи и въздушни дефлектори, велосипедът може да се похвали с чист, функционален вид. Новата алуминиева монококова рамка и 19-инчовото предно колело предават пъргавина и лекота, без компромис с комфорта.
Винаги вълнуващо, ден след ден.
Новият дизайн, комбиниран с оптимизирана геометрия и двуцилиндрово сърце, осигурява балансирано, удобно и прецизно каране. Подобрената ергономия и опции за персонализиране ви позволяват да адаптирате велосипеда към вашите предпочитания. Всеки ден е приключение с новата Multistrada V2.
Най-лесният Multistrada досега
Новата Multistrada V2 предлага перфектния баланс на лекота, управление и комфорт. Тънкият дизайн и подобрената ергономия осигуряват гладко и достъпно каране, докато новата рамка и V2 двигател осигуряват стабилност и отзивчивост. Всеки детайл, от позицията на седалката до опциите за персонализиране, е проектиран да се адаптира към вашия стил на каране.
Разгледайте основните нови функции на новата Multistrada V2:

Преработен преден край
Предницата на новата Multistrada V2 MY2025 се откроява със своите спортни линии, които се накланят напред за по-агресивен и динамичен вид. Човката е преработена и сега е по-къса, по-добре се интегрира с останалата част от велосипеда. Съчетавайки се перфектно със страничните панели, новите обтекатели и дефлектори подобряват аеродинамиката и топлинния комфорт. Вдъхновен от Multistrada V4 и Panigale, фарът създава по-агресивен вид и по-добра видимост, като същевременно гарантира, че V2 е лесно разпознаваем.
Нов 5” пълен TFT дисплей
Новият 5” пълен цветен TFT дисплей предлага отлична видимост при всякакви условия, с оптимален контраст и ярки цветове. Интерфейсът е изцяло преработен, за да осигури интуитивно изживяване, с персонализирани оформления за лесно разглеждане на цялата информация.
Усъвършенствано шаси за по-голяма прецизност и стабилност
Новата Multistrada V2 MY2025 може да разчита на напълно преработено шаси. Алуминиевата монококова рамка, която лежи върху поддържащия двигател, допринася за намаляване на теглото и подобряване на пъргавината на мотоциклета. Освен това подрамката на решетка и новото алуминиево двустранно люлеещо се рамо повишават стабилността и устойчивостта на стрес, осигурявайки оптимален контрол във всяка ситуация на каране. Тези актуализации оптимизират комфорта и управлението, правейки V2 по-отзивчив и стабилен, както при завои, така и при скорост.
Независими режими на окачване за персонализирано каране
Новите режими на окачването на Multistrada V2 S MY2025 предлагат разширен контрол на окачването и са напълно независими от режимите на каране. Това означава, че можете да персонализирате реакцията на окачването, без да променяте мощността на двигателя и работните настройки.
Оптимизирана ергономичност за водача и пътника
Напълно обновената седалка е регулируема на две височини (850 mm и 830 mm) и може да бъде свалена допълнително до 810 mm в стандартната версия и до 790 mm с комплектите за ниско окачване във версията S, осигурявайки отлична достъпност за ездачи с всякакъв ръст. Комфортът на пътниците е увеличен, като пространството за краката и торса е оптимизирано за по-удобна и спокойна позиция. Така всяко пътуване, дори и най-дългото, става изключително приятно.
Новият близнак на Ducati
Отличаващ се с класическата 90° архитектура, запазената марка на близнаците на Ducati, новият V2 е оборудван с електронна система за променливо синхронизиране, която осигурява значително подаване на въртящ момент при всички обороти на двигателя и истинско спортно представяне в горния край. Хомологиран в съответствие със стандарта Euro5+ и с работен обем от 890 cc и мощност от 115 к.с., той тежи само 54,4 kg, което го прави най-лекият двуцилиндров, произвеждан някога в Borgo Panigale.

















ABS Cornering
Анти-блокираща система, която надгражда ABS, обединявайки я със сензора за наклон. При перфектни условия и добро сцепление, това позволява спиране на мотоциклета до 0 км/ч дори в средата на завой.

Cruise Control
Електронна система, въведена от Ducati за първи път през 2014 г. на Multistrada 1200, която ви позволява автоматично да поддържате скоростта, зададена от водача, без да въртите газта.

Ducati Brake light (DBL)
В случай на внезапно спиране, автоматично активира мигането на задната светлина, за да предупреди следващите превозни средства, решение, което допълнително подобрява безопасността на водача.

Ducati Multimedia System (DMS)*
Инфотейнмънт система за свързване на смартфона с велосипеда чрез Bluetooth, за да позволи на водача да управлява основните мултимедийни функции на мобилния телефон.

Ducati Quick Shifter (DQS)
Електронна система, извлечена от състезанията, която ви позволява да сменяте предавките без да използвате съединителя и без да затваряте газта, когато превключвате на по-висока предавка.

Ducati Skyhook Suspension (DSS)
Полуактивна система за управление на окачването, която "чете" пътя и променя реакцията на окачването, за да предложи по-голям комфорт по време на шофиране и да намали прехвърлянето на натоварване в случай на решително спиране и ускорение, в полза на контрола

Ducati Traction Control (DTC)
Тракшън контролът е система, която предотвратява (или ограничава) превъртането на задното колело при ускорение. Нежно управлява възстановяването на хлабината на двигателя, като модулира подавания въртящ момент и избягва пика, който може да възникне, когато възстановяването на хлабината приключи, така че да го направи още по-лесно и по-предвидимо. ускорение извън завоите.

Ride-by-Wire system
Известен също като електронен ускорител, това е система, която електронно управлява отварянето и затварянето на дроселовата клапа – без жило, свързано с газта.

Свържи се с дилъра
Свържи се с най-близкия дилър за повече информация относно новата Multistrada V2: ще се свържем с вас за консултация относно оферти и предложения за активно финансиране.
*Характеристиките на продукта и техническите спецификации може да варират според държавата. За специфична за страната информация, моля, свържи се с твоя местен представител.
Конфигуратор
35 kW