Multistrada V4 Rally
Глобалният пътешественик за тези, които винаги търсят нови приключения.
55,700.00 лв.
Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега
Multistrada V2
31,600.00 лв.
Multistrada V2 S
37,800.00 лв
Multistrada V4
40,800.00 лв.
Multistrada V4 S
48,200.00 лв.
Multistrada V4 Rally
55,700.00 лв.
Multistrada V4 RS
75,500.00 лв.
Multistrada V4 S Grand Tour
54,000.00 лв.
Multistrada V4 Pikes Peak
61,900.00 лв.
Отключи Земята
Multistrada V4 Rally е идеалният спътник при всякакви условия, толкова лесен и интуитивен в градската джунгла, колкото и по най-смелите офроуд маршрути. Високоефективен, здрав и надежден, благодарение на V4 Granturismo и удължените сервизни интервали, той ще Ви отведе навсякъде, където Вашето приключенско сърце пожелае.
Проектиран за каране на дълги разстояния по всякакъв терен, шофьорът и пътникът могат да се насладят на повишен комфорт и по-голям обхват, което прави новия Multistrada V4 Rally идеален за тези, които търсят “универсален” мотоциклет.
Основни характеристики
1 | ДВИГАТЕЛ
Multistrada V4 Rally се задвижва от V4 Granturismo, лек, компактен и мощен двигател, предназначен да пътува на дълги разстояния със своя сервизен интервал от 60 000 км.
2 | Електроника
Преден и заден радар с адаптивен круиз контрол и разпознаване на мъртвата точка, както и специални режими на каране с новия Off-Road Power Mode, който ограничава мощността до 115 к.с.
3 | Дизайн
Новият 30-литров резервоар осигурява по-голям пробег и доведе до пълен редизайн на предницата на мотоциклета, “раменете” са още по-мощни, но не и по-високи, въпреки подобрения комфорт и ергономичност.
Комфортът на пътниците и водачите е подобрен, благодарение на новите дефлектори, които ограничават турбуленцията и намаляват въздушния поток при студено време. Удължената задна част и вдлъбнатият багажник увеличават мястото върху седалката.
Ново окачване Skyhook DSS EVO с ход, увеличен до 200 мм, автоматично нивелиране, минимално предварително натоварване и комплект за понижаване на окачването.
Globetrotter от Ducati
Най-големите приключения започват от места, на които никога не сме били. Надежден, здрав и толкова ефективен в завоите, колкото Multistrada V4, мотоциклетът е проектиран да поема още по-дълги разстояния и да се справя с най-предизвикателните маршрути с най-голям комфорт, без компромис с динамиката.
Там, където никога не сте били
Прекрасно пътешествие до Кения с Multistrada V4 Rally: спиращи дъха пейзажи, придружени от надеждността и безопасността на мотоциклет, създаден да отприщи духа на приключението.
Изтегли брошура
Цялата информация, от която се нуждаеш за Multistrada V4 Rally.
Оборудван за епични пътешествия
Мотоциклет, с който да покорявате неизследвани земи, оборудван с всичко необходимо, за да пътувате в най-голям комфорт. Неговата впечатляваща пъргавост е резултат от нова настройка и целенасочено развитие на двигателя.
Двигател
Проектиран да стигне далеч: V4 Granturismo
Сервизен интервал за проверка на хлабина на клапаните от 60 000 км и планирана смяна на маслото на всеки 15 000 км означава само едно – повече време за удоволствие от шофирането.
Непроменен в своята механика, 1158-кубиковият V4 Granturismo двигател доставя 170 к.с. (125 kW) при 10 500 rpm и 121 Nm (12,7 kgm) при 8750 rpm, с общо тегло от само 66,7 kg.
От 170 до 114 конски сили: новият Off-Road Power Mode
Multistrada V4 Rally приема специален режим на двигателя, Enduro Riding Mode с нов Off-Road Power Mode, за да ограничи мощността на двигателя до 114 к.с. за по-динамична, директна реакция и намаляване на консумацията и емисиите.
В допълнение към изключването на задните цилиндри на празен ход, когато мотоциклетът е неподвижен, новата стратегия за деактивиране се простира до целия заден ред дори при ниски скорости, когато скоростта на двигателя и изискването за въртящ момент от педала на газта са ниски.
От 170 до 114 конски сили: новият Off-Road Power Mode
Сервизен интервал за проверка на хлабина на клапаните от 60 000 км и планирана смяна на маслото на всеки 15 000 км означава само едно – повече време за удоволствие от шофирането.
Непроменен в своята механика, 1158-кубиковият V4 Granturismo двигател доставя 170 к.с. (125 kW) при 10 500 rpm и 121 Nm (12,7 kgm) при 8750 rpm, с общо тегло от само 66,7 kg.
Multistrada V4 Rally приема специален режим на двигателя, Enduro Riding Mode с нов Off-Road Power Mode, за да ограничи мощността на двигателя до 114 к.с. за по-динамична, директна реакция и намаляване на консумацията и емисиите.
В допълнение към изключването на задните цилиндри на празен ход, когато мотоциклетът е неподвижен, новата стратегия за деактивиране се простира до целия заден ред дори при ниски скорости, когато скоростта на двигателя и изискването за въртящ момент от педала на газта са ниски.
Безопасност и технология
Лесно каране с ниска скорост и маневриране от място
Multistrada V4 Rally включва две нови функции, предназначени да улеснят шофирането с ниска скорост и маневрирането от покой.
Предният радар, перфектно интегриран в предницата на Multistrada V4 Rally, управлява функцията за адаптивен круиз контрол (ACC).
Следене на мъртва точка: всеобхватна безопасност
Задният радар, позициониран под светлината, може да засече превозни средства, намиращи се в така наречената “мъртва зона” или по-скоро зоната, която водачът не може да види директно или в огледалото за обратно виждане.
Ducati Multistrada V4 Rally е оборудван стандартно с изцяло LED светлини и фарове с DRL (дневни светлини) и светлини за завиване. Задната светлина интегрира функцията Ducati Brake Light.
Следене на мъртва точка: всеобхватна безопасност
Multistrada V4 Rally включва две нови функции, предназначени да улеснят шофирането с ниска скорост и маневрирането от покой.
Предният радар, перфектно интегриран в предницата на Multistrada V4 Rally, управлява функцията за адаптивен круиз контрол (ACC).
Задният радар, позициониран под светлината, може да засече превозни средства, намиращи се в така наречената “мъртва зона” или по-скоро зоната, която водачът не може да види директно или в огледалото за обратно виждане.
Ducati Multistrada V4 Rally е оборудван стандартно с изцяло LED светлини и фарове с DRL (дневни светлини) и светлини за завиване. Задната светлина интегрира функцията Ducati Brake Light.
Електроника
ABS завой
ABS Cornering уместно използва сигналите от IMU платформата на Bosch, за да увеличи максимално балансирането на спирачната сила, доставяна на предните и задните колела дори в критични ситуации и с мотоциклет в наклонено положение.
Ducati Wheelie Control е разработен и настроен въз основа на характеристиките на Multistrada V4 Rally, за да бъде още по-прецизен по време на онези пропулсивни движения, типични за спортното каране. Интегриран в режимите на каране, DWC се регулира в осем нива.
Неразделна част от Ducati Safety Pack, Ducati Traction Control е в своя еволюционен връх на Multistrada V4 Rally. DTC интегрира данни, идващи от IMU, за да управлява всяка загуба на сцепление, като същевременно взема предвид ъгъла на наклон.
Vehicle Hold Control позволява безопасно и удобно стартиране дори в трудни ситуации, като например на хълм, като автономно управлява спирачното налягане при потегляне, така че шофьорът трябва да се съсредоточи само върху газта и съединителя.
ABS Cornering уместно използва сигналите от IMU платформата на Bosch, за да увеличи максимално балансирането на спирачната сила, доставяна на предните и задните колела дори в критични ситуации и с мотоциклет в наклонено положение.
Ducati Wheelie Control е разработен и настроен въз основа на характеристиките на Multistrada V4 Rally, за да бъде още по-прецизен по време на онези пропулсивни движения, типични за спортното каране. Интегриран в режимите на каране, DWC се регулира в осем нива.
Неразделна част от Ducati Safety Pack, Ducati Traction Control е в своя еволюционен връх на Multistrada V4 Rally. DTC интегрира данни, идващи от IMU, за да управлява всяка загуба на сцепление, като същевременно взема предвид ъгъла на наклон.
Vehicle Hold Control позволява безопасно и удобно стартиране дори в трудни ситуации, като например на хълм, като автономно управлява спирачното налягане при потегляне, така че шофьорът трябва да се съсредоточи само върху газта и съединителя.
ABS Cornering
Анти-блокираща система, която надгражда ABS, обединявайки я със сензора за наклон. При перфектни условия и добро сцепление, това позволява спиране на мотоциклета до 0 км/ч дори в средата на завой.
Blind Spot Detection (BSD)
Системата BSD (Blind Spot Detection) сигнализира превозните средства, които са в мъртвата зона на видимост чрез светодиодите, разположени на огледалата за обратно виждане, осветявайки това, което е разположено от страната, където отчита присъствието на превозно средство. BSD също сигнализира за приближаване отзад на превозни средства с висока скорост.
Adaptive Cruise Control (ACC)
Ducati Brake light (DBL)
В случай на внезапно спиране, автоматично активира мигането на задната светлина, за да предупреди следващите превозни средства, решение, което допълнително подобрява безопасността на водача.
Ducati Quick Shifter (DQS)
Електронна система, извлечена от състезанията, която ви позволява да сменяте предавките без да използвате съединителя и без да затваряте газта, когато превключвате на по-висока предавка.
Daytime Running Light (DRL)
Това са дневните светлини, които се използват за спазване на задължението за използване на къси светлини през деня.
Ducati Skyhook Suspension (DSS)
Полуактивна система за управление на окачването, която "чете" пътя и променя реакцията на окачването, за да предложи по-голям комфорт по време на шофиране и да намали прехвърлянето на натоварване в случай на решително спиране и ускорение, в полза на контрола
Ducati Traction Control (DTC)
Тракшън контролът е система, която предотвратява (или ограничава) превъртането на задното колело при ускорение. Нежно управлява възстановяването на хлабината на двигателя, като модулира подавания въртящ момент и избягва пика, който може да възникне, когато възстановяването на хлабината приключи, така че да го направи още по-лесно и по-предвидимо. ускорение извън завоите.
Ducati wheelie control (DWC)
Система, която контролира колелото и ви позволява да постигнете максимално ускоряване с лекота и безопасност.
Engine Brake Control (EBC)
EBC помага на водачите да оптимизират стабилността на мотоциклета при екстремни условия на завой, балансирайки силите, на които е подложена задната гума в условия на интензивно прилагане на двигателната спирачка.
Extended Cylinder Deactivation (ECD)
Изключване на задните цилиндри на празен ход, когато мотоциклетът е неподвижен, и стратегията за деактивиране се простира до целия заден ред дори при ниски скорости, когато скоростта на двигателя и изискването за въртящ момент от педала на газта са ниски.
Ride-by-Wire system
Известен също като електронен ускорител, това е система, която електронно управлява отвора и затварянето на дросела (ите).
Vehicle Hold Control (VHC)
Позволява по-лесно потегляне нагоре дори с пътнически и напълно натоварен велосипед. Когато лостът на спирачката се дръпне силно, системата задържа автомобила неподвижен чрез активиране на задната спирачка за няколко секунди, докато започне допълнително ускорение или спиране. Лесен за използване, той осигурява оптимален контрол над велосипеда и максимална безопасност.
Ducati Cornering Light (DCL)
LED светлини, които се включват по посока на пътя, според определен ъгъл на наклон, когато велосипедът е обърнат към завой, позволявайки на водача да вижда по-добре пътя
Пътуваща по света душа
Адаптивност и максимален комфорт на дълги разстояния. Дори когато пътувате двама.
Роден за пътуване на дълги разстояния
Издръжливостта и здравината на двигателя Granturismo V4 позволяват значително по-дълги сервизни интервали. Смяната на маслото е планирана на всеки 15 000 км, а проверката на хлабините на клапаните и евентуалната настройка чак на 60 000 км.
Насладете се на красотата на пътуването
Интервенцията, свързана с въздушния поток в централната и долната част на мотоциклета и стратегията за управление на двигателя, намалява преноса на топлина към водача. Новият дизайн на предницата значително подобрява акустичния комфорт, също и при каране с двама. Удължената част на опашката и закрепването на задната кутия предлагат на пътника повече място.
Безгранични приключения
Четирите режима на каране, Sport, Touring, Urban и Enduro, заедно с чисто новия Off-Road Power Mode, означават, че Multistrada V4 Rally е у дома си в града, но още повече на отдалечени, открити пътища. Всеки режим на каране включва специални настройки на двигателя, окачването и електронното управление.
Режимите на захранване позволяват управление на подаването и мощността на двигателя, функция, която се използва при по-коварни маршрути.
Свържи се с дилъра
Свържи се с най-близкия до теб дилър, за да получиш повече информация за Multistrada V4 Rally.
*Характеристиките на продукта и техническите спецификации може да варират според държавата. За специфична за страната информация, моля, свържи се с твоя местен представител.