Червената есенция.
Сега в черно
42,500.00 лв.
Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега
Panigale V4 S
67,900.00 лв.
Panigale V4 R
85,900.00 лв.
Panigale V4 SP2 30° Anniversario 916
85,900.00 лв.
Спортна и елегантна душа.
Panigale се отличава с прост дизайн и ясни линии, със сложна електроника, която го прави еднакво високопроизводителен и приятен както на пътя, така и на пистата. Новата разцветка Black on Black излъчва сила още от пръв поглед, както и дързък стил.
Перфектен синтез на
мощност и елегантност.
Спортна есенция
"Двуслоен" обтекател
Panigale look
Новата разцветка на RR22 е вдъхновена от това на Audi RS Q e-tron
Компактни, мускулести линии за представяне на високо ниво
В комплект със сложна електроника, проектирана да предложи на водача пълна свобода на шофиране при пълна безопасност.
Черно върху черно
Новата цветова схема подчертава смелия характер на Panigale V2. Преобладаването на тъмно матово сиво е пречупено с лъскави черни елементи, за изискана и атрактивна цялостна визия. Разцветката е завършена с логото на Panigale V2 и фините червени детайли на резервоара, обтекателите и джантите. Black on Black също така носи нова визия на седалката с актуализирани графики и материали.
955 cc Superquadro, одобрено Euro 5
Superquadro е толкова приятен на пътя, колкото и ефективен и отзивчив на писта, осигурявайки 155 к.с. при 10 750 об/мин и въртящ момент от 104 Nm при 9000 об/мин. Заедно с възпоменателния Panigale V2 Bayliss, Panigale V2 е единственият двуцилиндров модел в гамата Ducati Panigale, която включва също версиите V4, V4 S, V4 SP 2 и V4 R.
Гуми Pirelli Diablo Rosso IV Corsa
Panigale V2 монтира стандартно гуми Pirelli Diablo Rosso IV Corsa, които със своята многокомпонентна технология осигуряват максимално сцепление при всякакви условия, както на пътя, така и на пистата.
Монококова рамка
Обширният обтекател обгръща изисканата монококова рамка и подчертава формите на двуцилиндровия двигател Superquadro. “Двуслойният” обтекател – основен обтекател, който се простира нагоре и обхваща резервоара, и вторичен слой, служещ като вентилационен отвор – демонстрира чистите линии, типични за спортните мотоциклети Ducati, елегантни и уникални.
ABS Cornering
Анти-блокираща система, която надгражда ABS, обединявайки я със сензора за наклон. При перфектни условия и добро сцепление, това позволява спиране на мотоциклета до 0 км/ч дори в средата на завой.
Cruise Control
Електронна система, въведена от Ducati за първи път през 2014 г. на Multistrada 1200, която ви позволява автоматично да поддържате скоростта, зададена от водача, без да въртите газта.
Ducati Brake light (DBL)
В случай на внезапно спиране, автоматично активира мигането на задната светлина, за да предупреди следващите превозни средства, решение, което допълнително подобрява безопасността на водача.
Ducati Multimedia System (DMS)*
Моторът е готов за тази информационно-развлекателна система за свързване на смартфона с велосипеда чрез Bluetooth, което позволява на водача да управлява основните мултимедийни функции на мобилния телефон.
* Функцията се предлага като аксесоар Ducati Performance
Ducati Quick Shifter (DQS)
Електронна система, извлечена от състезанията, която ви позволява да сменяте предавките без да използвате съединителя и без да затваряте газта, когато превключвате на по-висока предавка.
Daytime Running Light (DRL)
Това са дневните светлини, които се използват за спазване на задължението за използване на къси светлини през деня.
Ducati Traction Control (DTC)
Тракшън контролът е система, която предотвратява (или ограничава) превъртането на задното колело при ускорение. Нежно управлява възстановяването на хлабината на двигателя, като модулира подавания въртящ момент и избягва пика, който може да възникне, когато възстановяването на хлабината приключи, така че да го направи още по-лесно и по-предвидимо. ускорение извън завоите.
Ducati wheelie control (DWC)
Система, която контролира колелото и ви позволява да постигнете максимално ускоряване с лекота и безопасност.
Engine Brake Control (EBC)
EBC помага на водачите да оптимизират стабилността на мотоциклета при екстремни условия на завой, балансирайки силите, на които е подложена задната гума в условия на интензивно прилагане на двигателната спирачка.
Ride-by-Wire system
Известен също като електронен ускорител, това е система, която електронно управлява отвора и затварянето на дросела (ите).
Ride-by-Wire system
Велосипедът е готов за тази функция, която дава възможност да свържете вашия смартфон с велосипеда чрез Bluetooth и да визуализирате упътвания директно на таблото си, без да използвате външни аксесоари или да се налага да спирате, за да проверите телефона си.
Инжектори и канали
Panigale V2 монтира два инжектора на цилиндър, един над и един под тялото на дросела, по-голям и под ъгъл.
Въпреки че имат същия дебит, всмукателните канали губят по-малко налягане от своите предшественици, подобрявайки ефективността на всмукване.
Компактен шумозаглушител
Заглушителят може да се похвали с вътрешно оформление, което е по-способно да намали пиковете в шума, като обратното налягане остава равно. В шумозаглушителя има и два по-големи каталитични конвертора с подобрено импрегниране, които позволяват спазването на стандартите за емисии Euro 5 (в страните, където се прилага Euro 5).
90° V цилиндри
Двигателят Panigale V2 действа като основен елемент на рамата. Поставени на 90° един от друг, цилиндрите са наклонени назад около оста на коляновия вал, което води до 21° ъгъл между предния цилиндър и хоризонталната равнина.
Трансмисия
Трансмисията включва шестстепенна скоростна кутия с Ducati Quick Shift up/down EVO система и мокър съединител.
Инжектори и канали
Компактен шумозаглушител
90° V цилиндри
Трансмисия
Panigale V2 монтира два инжектора на цилиндър, един над и един под тялото на дросела, по-голям и под ъгъл.
Въпреки че имат същия дебит, всмукателните канали губят по-малко налягане от своите предшественици, подобрявайки ефективността на всмукване.
Заглушителят може да се похвали с вътрешно оформление, което е по-способно да намали пиковете в шума, като обратното налягане остава равно. В шумозаглушителя има и два по-големи каталитични конвертора с подобрено импрегниране, които позволяват спазването на стандартите за емисии Euro 5 (в страните, където се прилага Euro 5).
Двигателят Panigale V2 действа като основен елемент на рамата. Поставени на 90° един от друг, цилиндрите са наклонени назад около оста на коляновия вал, което води до 21° ъгъл между предния цилиндър и хоризонталната равнина.
Трансмисията включва шестстепенна скоростна кутия с Ducati Quick Shift up/down EVO система и мокър съединител.
Аксесоари Ducati Performance
Аксесоарите Ducati Performance са проектирани от Ducati Centro Stile и произведени в сътрудничество с водещи компании в сектора, за да издигнат Panigale V2 до нови висини.
Evolution изцяло титаниева изпускателна система
СЕДАЛКА
Карбонов преден калник
Изтегли брошура
Изтегли брошурата и открий всичко, което трябва да знаеш за новия Panigale V2.
Свържи се с дилъра
Свържи се с най-близкия дилър за повече информация относно новия Panigale V2.
*Характеристиките на продукта и техническите спецификации може да варират според държавата. За специфична за страната информация, моля, свържи се с твоя местен представител.
Разгледай повече
Дизайн, шаси, електроника, капсулна колекция.
Разгледай всеки детайл от новия Ducati DesertX.
Изображенията и видеоклиповете показват само каскади, изпълнявани от професионални мотористи в затворени улици и частни зони, затворени за обществеността. Не опитвай. Няма пострадали животни.