КАРАЙ БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЯ
Ducati DesertX Rally
Почувствай се истински рали състезател
44,900.00 лв.
Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега
Ducati DesertX
34,900.00 лв.
Ducati DesertX Discovery
34,900.00 лв.
Ducati DesertX Rally
44,900.00 лв.
Карай без ограничения
Независимо дали търсиш офроуд приключение или рали състезание , DesertX Rally е тук, за да ти помогне да преодолееш най-трудните предизвикателства и да преминеш отвъд всички граници.
Дай воля на мечтите си
Роден в пустинята и израснал извън пътя, DesertX Rally е готов да те придружи в най-екстремните ти приключения със своето първокласно оборудване за офроуд.
ЗА НАЙ-ВЗИСКАТЕЛНИТЕ офроудъри
Отлично представяне извън пътя, първокласни компоненти. Готов да се състезава и да предприема най-екстремните приключения.
ОБОРУДВАНЕ ЗА СЪСТЕЗАНИЯ
Pro KYB окачване с увеличен ход, по-голям просвет, усилени джанти и по- здрави компоненти за екстремно каране извън пътя.
ПРЕДНАЗНАЧЕН ЗА ОФРОУД
Нова, по- красива разцветка с изцяло боядисани пластмаси и графики.
Роден за приключения
Oткрий приключението в планините Атлас на DesertX Rally.
Изследвай и се забавлявай
DesertX Rally е машина, проектирана да прекосява пустини, скали и гори, и да задоволява желанието ти за забавление.
Професионално офроуд окачване
Мотоциклетът предлага допълнителни 20 мм ход на окачването, за общо 250 мм отпред и 240 мм отзад. 48 мм предна вилка и 46 мм заден амортисьор, произведени в сътрудничество с KYB. DesertX Rally демонстрира технология, използвана при MX и ендуро мотоциклетите, която гарантира хомогенно поведение и необходимата стабилност дори при най-екстремна употреба.
По-леки джанти
DesertX Rally е по-ефективен извън пътя, благодарение на новите джанти, които са по-леки. По-здрави и по-леки джанти Takasago Excel, спици от въглеродна стомана и олекотени алуминиеви главини (-0,5 kg спрямо стандартната версия на DesertX).
Предното джанта запазва своя размер 21″x2.15″, докато задната е по-тясна от тази на DesertX, с размери 18″x4″.
По-леки компоненти
DesertX Rally е по-ефективен извън пътя, благодарение на специалните си олекотени джанти, карбонов предпазител и алуминиева задна спирачка и лост за скоростите. Теглото е същото като DesertX (само 1 кг повече), но усещането при каране е напълно различно.
Офроуд душа
DesertX Rally е още по-ефективен извън пътя, оборудван с първокласни офроуд компоненти.
Променените предни спирачни маркучи позволяват монтирането на висок калник.
Демпферът на кормилото Öhlins е регулируем и прикрепен директно към кормилото.
Скоростният лост и педалът на задната спирачка са от алуминий. Предпазителят на картера е от кован карбон, по-устойчив от стандартната версия на DesertX и по-лек от версията, налична в момента като аксесоар Ducati Performance за DesertX.
Изцяло нова разцветка
Нова, по- красива разцветка с изцяло боядисани пластмаси и графики.
Покоряване на Железния път на Erzbergrodeo с Антоан Мео.
Антоан Мео взе победа на Erzbergrodeo с DesertX, завършвайки първи в Prologue.
Приключението няма граници.
Намерете идеалното облекло, с което да се справите с най-новото си предизвикателство или основни аксесоари, за да допълните оборудването си.
Подарете стил DesertX с новото облекло на Explorer
Разгледай всички аксесоари
Изтегли брошура
Изтегли брошурата и открий всичко, което трябва да знаеш за новия DesertX Rally.
Висок калник
Освен, че е отличителен елемент от офроуд характера на DesertX Rally, той позволява дори най-тежкия офроуд, предотвратявайки натрупването на кал.
Предпазител на картера от карбон
Той предлага по-голяма здравина по отношение на стандартната версия на DesertX и е по-лек от версията за аксесоари Ducati Performance.
Масово оцветени пластмаси
В комплект със специална тапицерия с усилена текстура, която улеснява движенията на ездача за по-лесно каране извън пътя.
Адхезивна графика
В дебел PVC, за да се осигури по-добра защита на повърхностите на велосипеда и по-голяма възможност за персонализиране.
Специална рали седалка
В комплект със специална тапицерия със специална текстура, която улеснява движенията на ездача за по-лесно каране извън пътя.
Предна вилка
Регулируемо предно окачването KYB 48 мм за по-голяма твърдост и прецизност при каране.
Заден амортисьор
Професионален заден амортисьор KYB с 46 мм бутало, регулируемо на компресия при ниска и висока скорост. Отскокът и предварителното натоварване също са регулируеми. Амортисьорът осигурява по-добър поток на маслото и следователно по-добро поведение при интензивно използване извън пътя.
По-леки, по-технични колела
Напълно нови, те се отличават с по-здрави и по-леки Takasago Excel джанти, спици от въглеродна стомана и олекотени алуминиеви главини (-0,5 kg спрямо пълната колоос на DesertX). Избрахме да имаме джанти с вътрешна гума, за да имаме колела с централни спици, които са по-малко изложени на камъни по време на използване извън пътя.
Скрит от слой кал
Под повърхността си DesertX Rally пази оборудване на професионално ниво, проектирано да се справя с офроуд маршрути с производителност, прецизност и ненадминат контрол.
ABS Cornering
Анти-блокираща система, която надгражда ABS, обединявайки я със сензора за наклон. При перфектни условия и добро сцепление, това позволява спиране на мотоциклета до 0 км/ч дори в средата на завой.
Cruise Control
Електронна система, въведена от Ducati за първи път през 2014 г. на Multistrada 1200, която ви позволява автоматично да поддържате скоростта, зададена от водача, без да въртите газта.
Ducati Brake light (DBL)
В случай на внезапно спиране, автоматично активира мигането на задната светлина, за да предупреди следващите превозни средства, решение, което допълнително подобрява безопасността на водача.
Ducati Multimedia System (DMS)*
Моторът е готов за тази информационно-развлекателна система за свързване на смартфона с велосипеда чрез Bluetooth, което позволява на водача да управлява основните мултимедийни функции на мобилния телефон.
* Функцията се предлага като аксесоар Ducati Performance
Ducati Quick Shifter (DQS)
Електронна система, извлечена от състезанията, която ви позволява да сменяте предавките без да използвате съединителя и без да затваряте газта, когато превключвате на по-висока предавка.
Daytime Running Light (DRL)
Това са дневните светлини, които се използват за спазване на задължението за използване на къси светлини през деня.
Ducati Traction Control (DTC)
Тракшън контролът е система, която предотвратява (или ограничава) превъртането на задното колело при ускорение. Нежно управлява възстановяването на хлабината на двигателя, като модулира подавания въртящ момент и избягва пика, който може да възникне, когато възстановяването на хлабината приключи, така че да го направи още по-лесно и по-предвидимо. ускорение извън завоите.
Ducati Wheelie Control (DWC)
Система, която контролира колелото и ви позволява да постигнете максимално ускоряване с лекота и безопасност.
Engine Brake Control (EBC)
EBC помага на водачите да оптимизират стабилността на мотоциклета при екстремни условия на завой, балансирайки силите, на които е подложена задната гума в условия на интензивно прилагане на двигателната спирачка.
Ride-by-Wire system
Известен също като електронен ускорител, това е система, която електронно управлява отвора и затварянето на дросела (ите).
Turn-by-Turn
Велосипедът е готов за тази функция, която дава възможност да свържете вашия смартфон с велосипеда чрез Bluetooth и да визуализирате упътвания директно на таблото си, без да използвате външни аксесоари или да се налага да спирате, за да проверите телефона си.
DesertX Rally
Карай без ограничения.
Разработен за справяне с най-трудните офроуд маршрути, DesertX е спортен мотоциклет, който е функционален, специализиран, технологично напреднал и ефективен, точно като всеки един от Ducati моделите.
937 куб. см. Testastretta 11° с десмодромно време
Глобална мрежа от над 800 сервизни точки, обслужващи Ducatisti
Предизвикателството на живота: DesertX рали от Атласките Клисури до Маракеш
Укрилени от опита си заедно в Erzbergrodeo, Антоан Мео и Патрик Найсер решават да поемат ново предизвикателство по един от най-изтощителните и впечатляващи маршрути в Северна Африка, от Атласките Клисури до Маракеш.
В древни времена пътуването през Атласките Клисури е било единственият начин да се стигне до Мароко през пустинята Сахара. Едно почти свещено предизвикателство, в което пътешествениците поемат през планинския път.
Сърцата ни са с мароканците, които приятелски и професионално ни посрещнаха в прекрасните земи, които прекосихме в това приключение, наскоро засегнати от трагедията на земетресението.
АНТОАН МЕО
Петкратен световен шампион по ендуро, Мео участва в проекта DesertX от самото начало, като тест пилот. Той спечели Iron Road Erzbergrodeo Prologue на борда на DesertX.
Патрик Найсер
Успешен състезател по ендуро и крос-кънтри, той постави най-бързото време в планината Ерцберг през 2017 г.
Приключението няма граници.
Намери идеалното облекло, с което да се справиш с най-новото си предизвикателство, или основни аксесоари, за да завършиш оборудването си в конфигуратора.
Ново облекло на Ducati “Explorer”.
Свържи се с дилъра
Свържи се с най-близкия дилър за повече информация относно новия Desert X Rally.
*Характеристиките на продукта и техническите спецификации може да варират според държавата. За специфична за страната информация, моля, свържи се с твоя местен представител.
Разгледай аксесоарите
Конфигурирай сега
Демотивирана версия