Полудял за забавление
Monster SP
30,900.00 лв.
Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега
Monster 30° Anniversario
35,500.00 лв.
Monster
25,600.00 лв.
Monster Red
26,100.00 лв.
Monster +
26,100.00 лв.
Monster + White
27,100.00 лв.
Monster SP
30,900.00 лв.
Полудял за забавление
Гамата Monster се разраства с версията SP, предназначена да подобри забавлението, благодарение на техническото оборудване, перфектно за тези, които обичат спортното шофиране и разкрасяват стила с разцветка, вдъхновена от Moto GP.
Monster SP използва цвета на Desmosedici GP 2022 на официалния отбор, монтира окачване Öhlins и хомологиран шумозаглушител Termignoni, спирачни апарати Brembo Stylema® и гуми Pirelli Diablo Rosso IV. Истинско спортно оборудване, което ще те накара да се влюбиш в новия Monster SP.
Готов ли си за още?

Специално спортно оборудване

Разцветка, вдъхновена от MotoGP

Електрониката е прекалибрирана за по-добро представяне на пистата

Ефективност и забавление с двигателя Testastretta 11°
Виж звяра в действие
С Monster SP можеш да се насладиш на по-ефективно спортно шофиране. Той има по-добро спирачно представяне и по-голяма прецизност във всички фази.
Виж го в действие!
Състезателни костюми Ducati: най-добрите на пистата
Състезателните кожени костюми Ducati са проектирани и произведени, за да увеличат максимално тръпката от писта и да се насладите на завоите по пътя. Облеклата от най-висок клас гарантират безопасност и защита, предлагайки първокласни технически детайли и иновативни решения.
По-спортен. По-забавен.
Monster представя цялата същност на Ducati във възможно най-компактната и лека форма. Прецизен в завоите. Стабилен на правите. С версията SP можете да се насладите на по-ефективно спортно шофиране благодарение на абсолютно първокласно техническо оборудване като окачване Öhlins, предни спирачни апарати Brembo Stylema®, хомологиран шумозаглушител Termignoni, гуми Pirelli Diablo Rosso IV, демпфер на кормилото и литиево-йонен акумулатор.

Окачване
Напълно регулируемото окачване на Öhlins с 0,6 kg по-лекo от това при Monster и Monster +, подобрява усещането, както и увеличава просвета и следователно ъгъла на накланяне.
Спирачна система
Надграждането на спирачната система с апарати Brembo Stylema® и алуминиеви фланци за 320 mm предни спирачни дискове (0,5 kg по-леки от оборудването Monster) прави Monster SP по-ефективен при спиране, но в същото време още по-пъргав, благодарение на намаляване на инерцията.
Литиево-йонна батерия
Общото олекотяване на мотоциклета също идва с литиево-йонен акумулатор, което води до спестяване на общото тегло с около 2 кг в сравнение със стандартния модел, което вече е еталон в категорията за лекота, въпреки добавянето на компоненти като демпфера на кормилото и слюда.
Демпфер
Спортният потенциал на Monster SP е допълнително подобрен от демпфера на кормилото, който подобрява стабилността при ускорение и завиване.
Окачване
Спирачна система
Литиево-йонна батерия
Демпфер
Напълно регулируемото окачване на Öhlins с 0,6 kg по-лекo от това при Monster и Monster +, подобрява усещането, както и увеличава просвета и следователно ъгъла на накланяне.
Надграждането на спирачната система с апарати Brembo Stylema® и алуминиеви фланци за 320 mm предни спирачни дискове (0,5 kg по-леки от оборудването Monster) прави Monster SP по-ефективен при спиране, но в същото време още по-пъргав, благодарение на намаляване на инерцията.
Общото олекотяване на мотоциклета също идва с литиево-йонен акумулатор, което води до спестяване на общото тегло с около 2 кг в сравнение със стандартния модел, което вече е еталон в категорията за лекота, въпреки добавянето на компоненти като демпфера на кормилото и слюда.
Спортният потенциал на Monster SP е допълнително подобрен от демпфера на кормилото, който подобрява стабилността при ускорение и завиване.

















ABS Cornering
Анти-блокираща система, която надгражда ABS, обединявайки я със сензора за наклон. При перфектни условия и добро сцепление, това позволява спиране на мотоциклета до 0 км/ч дори в средата на завой.

Ducati Brake light (DBL)
В случай на внезапно спиране, автоматично активира мигането на задната светлина, за да предупреди следващите превозни средства, решение, което допълнително подобрява безопасността на водача.

Ducati Power Launch (DPL)
Система, която гарантира светкавично стартиране, позволявайки на водача да се концентрира само върху управлението на освобождаването на съединителя.

Ducati Quick Shifter (DQS)
Електронна система, извлечена от състезанията, която ти позволява да сменяш предавките без да използваш съединителя и без да затваряш газта, когато превключваш на по-висока предавка.

Daytime Running Light (DRL)
Това са дневните светлини, които се използват за спазване на задължението за използване на къси светлини през деня.

Ducati Traction Control (DTC)
Тракшън контролът е система, която предотвратява (или ограничава) превъртането на задното колело при ускорение. Нежно управлява възстановяването на хлабината на двигателя, като модулира подавания въртящ момент и избягва пика, който може да възникне, когато възстановяването на хлабината приключи, така че да го направи още по-лесно и по-предвидимо. ускорение извън завоите.

Ducati wheelie control (DWC)
Система, която контролира колелото и ви позволява да постигнете максимално ускоряване с лекота и безопасност.

Ride-by-Wire system
Известен също като електронен ускорител, това е система, която електронно управлява отвора и затварянето на дросела (ите).
По-спортен. По-забавен.
Monster представя цялата същност на Ducati във възможно най-компактната и лека форма. Прецизен в завоите. Стабилен на правите. С версията SP можете да се насладите на по-ефективно спортно шофиране, благодарение на абсолютно първокласно техническо оборудване като окачване Öhlins, предни спирачни апарати Brembo Stylema®, хомологиран шумозаглушител Termignoni, гуми Pirelli Diablo Rosso IV, демпфер на кормилото и литиево-йонен акумулатор.

Ducati Traction Control
Тракшън контролът е интелигентна система, която действа като “филтър” между газта и задната гума. Системата позволява избор от осем различни нива на намеса. Нивата на контрол на сцеплението са предварително зададени за всеки от трите режима на каране, но могат да бъдат персонализирани, за да отговарят на водача и характеристиките на пътя, както и за други електронни системи за подпомагане на шофирането.
Launch Control
Новият Monster SP е оборудван със система за контрол на стартирането, която позволява невероятно ефективни стартове. Веднъж “въоръжена”, системата управлява автономно оборотите на двигателя (колкото и да е навита ръкохватката на газта) и оставя на мотоциклетиста само задачата да управлява съединителя при стартиране.
ABS Cornering
ABS Cornering уместно използва сигналите от IMU платформата на Bosch, за да увеличи максимално балансирането на спирачната сила, доставяна на предните и задните колела дори в критични ситуации и с мотоциклет в наклонено положение. Взаимодействайки с режимите на каране, системата е в състояние да осигури идеалното решение за всяка ситуация и условия на каране според предпочитанията на водача.
Ducati Quick Shift нагоре/надолу
Ducati Quick Shift (DQS) нагоре/надолу е електронна система за подпомагане на превключването на предавките, която позволява превключване без съединител. Тази система не само прави спортното шофиране по-забавно, но е и ценен помощник в градския трафик и по криволичещи пътища, които изискват честа смяна на предавки.
Ducati Traction Control
Launch Control
ABS Cornering
Ducati Quick Shift нагоре/надолу
Тракшън контролът е интелигентна система, която действа като “филтър” между газта и задната гума. Системата позволява избор от осем различни нива на намеса. Нивата на контрол на сцеплението са предварително зададени за всеки от трите режима на каране, но могат да бъдат персонализирани, за да отговарят на водача и характеристиките на пътя, както и за други електронни системи за подпомагане на шофирането.
Новият Monster SP е оборудван със система за контрол на стартирането, която позволява невероятно ефективни стартове. Веднъж “въоръжена”, системата управлява автономно оборотите на двигателя (колкото и да е навита ръкохватката на газта) и оставя на мотоциклетиста само задачата да управлява съединителя при стартиране.
ABS Cornering уместно използва сигналите от IMU платформата на Bosch, за да увеличи максимално балансирането на спирачната сила, доставяна на предните и задните колела дори в критични ситуации и с мотоциклет в наклонено положение. Взаимодействайки с режимите на каране, системата е в състояние да осигури идеалното решение за всяка ситуация и условия на каране според предпочитанията на водача.
Ducati Quick Shift (DQS) нагоре/надолу е електронна система за подпомагане на превключването на предавките, която позволява превключване без съединител. Тази система не само прави спортното шофиране по-забавно, но е и ценен помощник в градския трафик и по криволичещи пътища, които изискват честа смяна на предавки.
Конфигурирай своя нов Monster
Удоволствие от шофирането, усещане за абсолютен контрол, Monster е мотоциклет за всички. Конфигурирай новото Monster с пакет аксесоари Ducati Performance.
Изтегли брошура
Изтегли брошурата и открий всичко, което трябва да знаеш за Monster SP.

Свържи се с дилъра
Свържи се с най-близкия дилър за повече информация относно новия Monster SP.
*Характеристиките на продукта и техническите спецификации може да варират според държавата. За специфична за страната информация, моля, свържи се с твоя местен представител.