Силата на противоположностите

XDiavel S

53,900.00 лв.

Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега

XDiavel S

53,900.00 лв.

XDiavel Dark

45,500.00 лв.

Силата на противоположностите

XDiavel S въплъщава спортната страна на круизърите на Ducati. Можете да разберете, че е Ducati още при първия завой: начинът, по който се накланя, техническото му изпълнение, авангарден електронен пакет и висока мощност гарантират незабравимо изживяване при шофиране.

Двигател

Testastretta DVT 1262

Двуцилиндровият двигател Testastretta DVT 1262, биещото сърце на XDiavel S, осигурява максимална мощност от 160 к.с.* при 9500 об/мин и максимален въртящ момент от 13,0 kgm при 5000 об/мин.
*Версия Евро-5

Въртящ момент – винаги на разположение

Приблизително 80% от максималния въртящ момент на XDiavel S е достъпен почти веднага: при 2100 об./мин. Това означава, че можете да наберете скорост, без да се налага да превключвате на по-ниска предавка, като леко завъртите газта. Точно както очаквате от круизър. Пикът на въртящия момент – 13,0 kgm – се достига при 5000 rpm, доста ниска скорост за двуцилиндров двигател на Ducati. Ако искате максимума – когато стрелката на оборотомера достигне 9500 об/мин, получавате 160 к.с.*
*Само за страни, където се прилага стандартът Euro 5.

Ducati Power Launch

Духът на XDiavel S може да бъде напълно изразен благодарение на Ducati Power Launch. Тази система може да гарантира бързо и безопасно стартиране, благодарение на Bosch IMU.

Ride-by-Wire

Системата Ride-by-Wire е електронен интерфейс между двигателя и горивната ръкохватка на XDiavel S, която позволява да се конфигурира идеалното ниво на мощност, в зависимост от избрания режим на каране.

Testastretta DVT 1262

Въртящ момент – винаги на разположение

Ducati Power Launch

Ride-by-Wire

Двуцилиндровият двигател Testastretta DVT 1262, биещото сърце на XDiavel S, осигурява максимална мощност от 160 к.с.* при 9500 об/мин и максимален въртящ момент от 13,0 kgm при 5000 об/мин.
*Версия Евро-5

Приблизително 80% от максималния въртящ момент на XDiavel S е достъпен почти веднага: при 2100 об./мин. Това означава, че можете да наберете скорост, без да се налага да превключвате на по-ниска предавка, като леко завъртите газта. Точно както очаквате от круизър. Пикът на въртящия момент – 13,0 kgm – се достига при 5000 rpm, доста ниска скорост за двуцилиндров двигател на Ducati. Ако искате максимума – когато стрелката на оборотомера достигне 9500 об/мин, получавате 160 к.с.*
*Само за страни, където се прилага стандартът Euro 5.

Духът на XDiavel S може да бъде напълно изразен благодарение на Ducati Power Launch. Тази система може да гарантира бързо и безопасно стартиране, благодарение на Bosch IMU.

Системата Ride-by-Wire е електронен интерфейс между двигателя и горивната ръкохватка на XDiavel S, която позволява да се конфигурира идеалното ниво на мощност, в зависимост от избрания режим на каране.

Шаси

Ремъчно задвижване

XDiavel е първото Ducati, което използва крайно задвижване с ремък.. Задължителна в света на круизите, системата е разработена за XDiavel S от инженерите на Ducati, за да може да гарантира надеждно и безопасно предаване на мощността, доставяна от Ducati Testastretta DVT 1262.

Предни степенки

XDiavel S ergonomic започна от концепцията за спокойна позиция за каране, като истински круизър, с ниска седалка и степенки, изнесени напред. Степенките на XDiavel S могат да се регулират стандартно в три позиции (+/- 22,5 mm в сравнение със стандартната позиция).

Регулируемо окачване

Регулируемото окачване на XDiavel S гарантира висок комфорт дори на дълги разстояния и перфектен контрол при бързо каране.

Спирачна система Brembo

XDiavel S е оборудван стандартно със спирачна система Brembo с Bosch 9.1ME ABS Cornering. ABS Cornering използва платформата IMU (Inertial Measurement Unit) от Bosch за оптимизиране на спирачната сила на предните и задните колела, също в критични ситуации и при завиване.

Ремъчно задвижване

Предни степенки

Регулируемо окачване

Спирачна система Brembo

XDiavel е първото Ducati, което използва крайно задвижване с ремък.. Задължителна в света на круизите, системата е разработена за XDiavel S от инженерите на Ducati, за да може да гарантира надеждно и безопасно предаване на мощността, доставяна от Ducati Testastretta DVT 1262.

XDiavel S ergonomic започна от концепцията за спокойна позиция за каране, като истински круизър, с ниска седалка и степенки, изнесени напред. Степенките на XDiavel S могат да се регулират стандартно в три позиции (+/- 22,5 mm в сравнение със стандартната позиция).

Регулируемото окачване на XDiavel S гарантира висок комфорт дори на дълги разстояния и перфектен контрол при бързо каране.

XDiavel S е оборудван стандартно със спирачна система Brembo с Bosch 9.1ME ABS Cornering. ABS Cornering използва платформата IMU (Inertial Measurement Unit) от Bosch за оптимизиране на спирачната сила на предните и задните колела, също в критични ситуации и при завиване.

Оборудване

Гуми и джанти

Отпред джантата е с размери 3,5″ x 17″, докато отзад е 8″ x 17″. Голямата задна гума използва технология с двойна смес, за да увеличи сцеплението по време на най-екстремните завои, като в същото време гарантира висока километрична издръжливост и прилага технологията Enhanced Patch Technology, за да увеличи максимално контактната площ при всеки ъгъл наклон. Дизайнът на протектора и използваните съединения гарантират изключително представяне при всякакви условия, особено на мокро.

Режим на каране

XDiavel S интегрира най-новите иновации в технологията на Ducati, като режимите на каране. Трите режима работят чрез комбиниране на различни авангардни технологии, като Ride-by-Wire, Ducati Traction Control и ABS Cornering Bosch системи.

Ducati Traction Control

DTC е изключително интелигентна система, която действа като “филтър” между дясната ръка на водача и задното колело.

Пълна LED осветителна система с DRL

XDiavel S разполага с доминиращ преден фар с дневни светлини. DRL е специална светлина, която гарантира перфектна видимост на мотоциклета през деня и в същото време, благодарение на специалната си форма, прави XDiavel S незабавно разпознаваем дори на пряка слънчева светлина.

Гуми и джанти

Режим на каране

Ducati Traction Control

Пълна LED осветителна система с DRL

Отпред джантата е с размери 3,5″ x 17″, докато отзад е 8″ x 17″. Голямата задна гума използва технология с двойна смес, за да увеличи сцеплението по време на най-екстремните завои, като в същото време гарантира висока километрична издръжливост и прилага технологията Enhanced Patch Technology, за да увеличи максимално контактната площ при всеки ъгъл наклон. Дизайнът на протектора и използваните съединения гарантират изключително представяне при всякакви условия, особено на мокро.

XDiavel S интегрира най-новите иновации в технологията на Ducati, като режимите на каране. Трите режима работят чрез комбиниране на различни авангардни технологии, като Ride-by-Wire, Ducati Traction Control и ABS Cornering Bosch системи.

DTC е изключително интелигентна система, която действа като “филтър” между дясната ръка на водача и задното колело.

XDiavel S разполага с доминиращ преден фар с дневни светлини. DRL е специална светлина, която гарантира перфектна видимост на мотоциклета през деня и в същото време, благодарение на специалната си форма, прави XDiavel S незабавно разпознаваем дори на пряка слънчева светлина.

ABS Cornering

Анти-блокираща система, която надгражда ABS, обединявайки я със сензора за наклон. При перфектни условия и добро сцепление, това позволява спиране на мотоциклета до 0 км/ч дори в средата на завой.

Cruise Control

Електронна система, въведена от Ducati за първи път през 2014 г. на Multistrada 1200, която ви позволява автоматично да поддържате скоростта, зададена от водача, без да въртите газта.

Ducati Multimedia System (DMS)*

Моторът е готов за тази информационно-развлекателна система за свързване на смартфона с велосипеда чрез Bluetooth, което позволява на водача да управлява основните мултимедийни функции на мобилния телефон.

* Функцията се предлага като аксесоар Ducati Performance

Ducati Traction Control (DTC)

Тракшън контролът е система, която предотвратява (или ограничава) превъртането на задното колело при ускорение. Нежно управлява възстановяването на хлабината на двигателя, като модулира подавания въртящ момент и избягва пика, който може да възникне, когато възстановяването на хлабината приключи, така че да го направи още по-лесно и по-предвидимо. ускорение извън завоите.

Ride-by-Wire system

Известен също като електронен ускорител, това е система, която електронно управлява отвора и затварянето на дросела (ите).

Изтегли брошура

Изтегли брошурата и открий всичко, което трябва да знаеш за XDiavel S.

Свържи се с дилъра

Свържи се с най-близкия дилър за повече информация относно новия XDiavel.

*Характеристиките на продукта и техническите спецификации може да варират според държавата. За специфична за страната информация, моля, свържи се с твоя местен представител.