Силата на противоположностите
XDiavel Dark
45,500.00 лв.
Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега
Силата на противоположностите
XDiavel Dark подчертава красотата на формите на Ducati, благодарение на основния черен матов цвят.
При XDiavel Dark изцяло черната разцветка подобрява принципа на дизайна на Ducati “Намали до максимума”. XDiavel Dark, вратата към света на XDiavel, представлява неговата чистота и природа.
Двигател
Testastretta DVT 1262
Двуцилиндровият двигател Testastretta DVT 1262, биещото сърце на XDiavel, осигурява максимална изходна мощност от 160 к.с.* при 9500 об/мин и максимален въртящ момент от 13,0 kgm при 5000 об/мин.
*Версия Евро-5
Винаги наличен въртящ момент
Приблизително 80% от максималния въртящ момент на XDiavel е достъпен почти веднага: при 2100 об./мин. Това означава, че можете да наберете скорост, без да се налага да превключвате на по-ниска предавка, като леко отворите газта. Точно както очаквате от круизър. Пикът на въртящия момент – 13,0 kgm – се достига при 5000 rpm, доста ниска скорост за двуцилиндров двигател на Ducati. Ако искате максимума, когато стрелката на оборотомера достигне 9500 об/мин, задната гума получава 160 к.с. (Само за страни, където се прилага стандартът Евро 5).
Ducati Power Launch
Духът на XDiavel може да бъде напълно изразен благодарение на Ducati Power Launch. Тази система гарантира бързо и безопасно стартиране, благодарение на Bosch IMU, който регулира газта.
Ride-by-Wire
Системата Ride-by-Wire е електронен интерфейс между двигателя и горивната ръкохватка на XDiavel, която позволява да се конфигурира идеалното ниво на мощност, в зависимост от избрания режим на каране.
Testastretta DVT 1262
Винаги наличен въртящ момент
Ducati Power Launch
Ride-by-Wire
Двуцилиндровият двигател Testastretta DVT 1262, биещото сърце на XDiavel, осигурява максимална изходна мощност от 160 к.с.* при 9500 об/мин и максимален въртящ момент от 13,0 kgm при 5000 об/мин.
*Версия Евро-5
Приблизително 80% от максималния въртящ момент на XDiavel е достъпен почти веднага: при 2100 об./мин. Това означава, че можете да наберете скорост, без да се налага да превключвате на по-ниска предавка, като леко отворите газта. Точно както очаквате от круизър. Пикът на въртящия момент – 13,0 kgm – се достига при 5000 rpm, доста ниска скорост за двуцилиндров двигател на Ducati. Ако искате максимума, когато стрелката на оборотомера достигне 9500 об/мин, задната гума получава 160 к.с. (Само за страни, където се прилага стандартът Евро 5).
Духът на XDiavel може да бъде напълно изразен благодарение на Ducati Power Launch. Тази система гарантира бързо и безопасно стартиране, благодарение на Bosch IMU, който регулира газта.
Системата Ride-by-Wire е електронен интерфейс между двигателя и горивната ръкохватка на XDiavel, която позволява да се конфигурира идеалното ниво на мощност, в зависимост от избрания режим на каране.
Шаси
Ремъчно задвижване
XDiavel е първото Ducati, което използва крайно задвижване с ремък. Задължителна в света на круизърите, системата е разработена за XDiavel от инженерите на Ducati, за да може да гарантира надеждно и безопасно предаване на мощността, доставяна от Ducati Testastretta DVT 1262.
Предни степенки
Ергономичността на XDiavel започва от основна концепция: спокойна позиция за каране, като истински круизър, с ниска седалка и предни степенки. Степенките на XDiavel могат да се регулират стандартно в три позиции (+/- 22,5 mm в сравнение със стандартната позиция).
Регулируемо окачване
Регулируемите XDiavel окачвания гарантират висок комфорт дори на дълги разстояния и перфектен контрол при бързо каране.
Спирачна система Brembo
XDiavel е оборудван стандартно със спирачна система Brembo с Bosch 9.1ME ABS Cornering. ABS Cornering използва платформата IMU (Inertial Measurement Unit) от Bosch за оптимизиране на спирачната сила на предните и задните колела, също в критични ситуации и при завиване.
Ремъчно задвижване
Предни степенки
Регулируемо окачване
Спирачна система Brembo
XDiavel е първото Ducati, което използва крайно задвижване с ремък. Задължителна в света на круизърите, системата е разработена за XDiavel от инженерите на Ducati, за да може да гарантира надеждно и безопасно предаване на мощността, доставяна от Ducati Testastretta DVT 1262.
Ергономичността на XDiavel започва от основна концепция: спокойна позиция за каране, като истински круизър, с ниска седалка и предни степенки. Степенките на XDiavel могат да се регулират стандартно в три позиции (+/- 22,5 mm в сравнение със стандартната позиция).
Регулируемите XDiavel окачвания гарантират висок комфорт дори на дълги разстояния и перфектен контрол при бързо каране.
XDiavel е оборудван стандартно със спирачна система Brembo с Bosch 9.1ME ABS Cornering. ABS Cornering използва платформата IMU (Inertial Measurement Unit) от Bosch за оптимизиране на спирачната сила на предните и задните колела, също в критични ситуации и при завиване.
Оборудване
Гуми и джанти
Отпред колелото е с размери 3,5″ x 17″, докато отзад е 8″ x 17″. Голямата задна гума използва технология с двойна смес, за да увеличи сцеплението по време на най-екстремните завои, като в същото време гарантира висока километрична производителност и прилага технологията Enhanced Patch Technology, за да увеличи максимално контактната площ при всеки ъгъл на наклон. Дизайнът на протектора и използваните съединения гарантират изключително представяне при всякакви условия, особено на мокро.
Режим на каране
XDiavel интегрира най-новите иновации в технологията на Ducati, като режимите на каране. Трите режима на каране работят чрез комбиниране на различни авангардни технологии, като Ride-by-Wire, Ducati Traction Control и ABS Cornering Bosch системи.
Ducati Traction Control
DTC е много интелигентна система, която действа като “филтър” между дясната ръка на водача и задното колело.
Пълна LED осветителна система с DRL
XDiavel разполага с доминиращ преден фар с дневни светлини. DRL е специална светлина, която гарантира перфектна видимост на велосипеда през деня и в същото време, благодарение на специалната си форма, прави XDiavel S незабавно разпознаваем дори на слънчева светлина.
Гуми и джанти
Режим на каране
Ducati Traction Control
Пълна LED осветителна система с DRL
Отпред колелото е с размери 3,5″ x 17″, докато отзад е 8″ x 17″. Голямата задна гума използва технология с двойна смес, за да увеличи сцеплението по време на най-екстремните завои, като в същото време гарантира висока километрична производителност и прилага технологията Enhanced Patch Technology, за да увеличи максимално контактната площ при всеки ъгъл на наклон. Дизайнът на протектора и използваните съединения гарантират изключително представяне при всякакви условия, особено на мокро.
XDiavel интегрира най-новите иновации в технологията на Ducati, като режимите на каране. Трите режима на каране работят чрез комбиниране на различни авангардни технологии, като Ride-by-Wire, Ducati Traction Control и ABS Cornering Bosch системи.
DTC е много интелигентна система, която действа като “филтър” между дясната ръка на водача и задното колело.
XDiavel разполага с доминиращ преден фар с дневни светлини. DRL е специална светлина, която гарантира перфектна видимост на велосипеда през деня и в същото време, благодарение на специалната си форма, прави XDiavel S незабавно разпознаваем дори на слънчева светлина.
ABS Cornering
Анти-блокираща система, която надгражда ABS, обединявайки я със сензора за наклон. При перфектни условия и добро сцепление, това позволява спиране на мотоциклета до 0 км/ч дори в средата на завой.
Cruise Control
Електронна система, въведена от Ducati за първи път през 2014 г. на Multistrada 1200, която ви позволява автоматично да поддържате скоростта, зададена от водача, без да въртите газта.
Ducati Multimedia System (DMS)*
Моторът е готов за тази информационно-развлекателна система за свързване на смартфона с велосипеда чрез Bluetooth, което позволява на водача да управлява основните мултимедийни функции на мобилния телефон.
* Функцията се предлага като аксесоар Ducati Performance
Ducati Traction Control (DTC)
Тракшън контролът е система, която предотвратява (или ограничава) превъртането на задното колело при ускорение. Нежно управлява възстановяването на хлабината на двигателя, като модулира подавания въртящ момент и избягва пика, който може да възникне, когато възстановяването на хлабината приключи, така че да го направи още по-лесно и по-предвидимо. ускорение извън завоите.
Ride-by-Wire system
Известен също като електронен ускорител, това е система, която електронно управлява отвора и затварянето на дросела (ите).
Изтегли брошура
Изтегли брошурата и открий всичко, което трябва да знаеш за XDiavel Dark.
Свържи се с дилъра
Свържи се с най-близкия дилър за повече информация относно новия XDiavel.
*Характеристиките на продукта и техническите спецификации може да варират според държавата. За специфична за страната информация, моля, свържи се с твоя местен представител.