Panigale V2 Superquadro Final Edition
Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега
Panigale V4 S
67,900.00 лв.
Panigale V4 R
85,900.00 лв.
Panigale V4 SP2 30° Anniversario 916
85,900.00 лв.
Лимитирана и номерирана версия: почит към един двигател, променил света.
В знак на благодарност и любов към Superquadro: Технология, представяне и незабравими емоции в само 555 бр. от този специален колекционерски мотоциклет.
По негов образ и подобие
Елегантен и усъвършенстван – от дизайна, до компонентите. Panigale V2 Superquadro Final Edition въплъщава в себе си всички характеристики на Superquadro двигателите – върха на двуцилиндровите при Ducati.
Лимитиран и номериран
Специална разцветка
Гарантиран ексклузивитет
Готов за пистата
Superquadro. Двуцилиндровият двигател на Ducati.
Елегантен и иновативен, Superquadro е роден по едно и също време с 1199 Panigale,
Като носи със себе си технически решения, които поставят нови стандарти в бранша.
Ексклузивно оборудване
Уникален и неповторим: като историята, която почита, Panigale V2 Superquadro Final Edition е направен само от висококачествени елементи.
Superquadro разцветка
Създадено от Centro Stile Ducati в колаборация с Drudi Performance, разцветката Superquadro Tribute е вдъхновена от историята на Ducati и използва класическите цветове бяло, червено, черно и сиво.
Метална планка с прогресивен номер
Panigale V2 Superquadro Final Edition е произведен като лимитирана и номерирана версия от само 555 бр. Всеки мотоциклет има уникален номер и идва със сертификат за автентичност и специално покривало.
Специална задна седалка
Подобрен външен вид с добавянето на логото на мотоциклета и Италианското знаме, седалката гарантира идеален комфорт и опора на писта. Седалката е перфектна комбинация от стил и функционалност.
Спортни ръкохватки
Създадени за идеален захват и прецизен контрол, както и директна връзка между мотоциклета и неговият шофьор.
Rizoma степенки
Регулируемите степенки предлагат перфектно удобство на всеки ездач, без значение дали на пътя или на писта.
Компоненти от карбон
Заглушителят, предният и задният калник, защитата на веригата, както и капакът на съединителя са направени от въглеродни нишки. Тези детайли акцентират спортният характер на мотоциклета и предлагат лекота.
Допълнително оборудване (не за пътя)
– Комплект за премахване на рег. номер;
– Комплект за премахване на страничните огледала;
– Капачка за резервоар от алуминий.
Öhlins окачване
– Öhlins NIX30 Ø 43 мм.;
– Öhlins TTX36 заден амортисьор;
– Öhlins регулируем кормилен демпфер.
Безпогрешен
Основата, върху която Panigale V2 стъпва е изрязан дизайн, страхотно представяне върху пистата и удобство на пътя.
Монокок рама
Повърхностите на мотоциклета, конструирани около монокок рамата, подчертават формите на Superquadro двигателя.
Геометрия на кормилното управление
Геометрията на предницата е с 24° наклонен ъгъл, докато едностранният шарнир е направен от едно парче излят алуминий. Междуосието е 1438 мм.
Окачване
Panigale V2 Superquadro Final Edition се допълва от висококачествено окачване, включително 43 mm Öhlins USD fork. Öhlins задното окачване, също напълно регулируемо, е монтирано върху едностранният шарнир, за да гарантира прецизно управление и динамика.При версията S фарът е изцяло LED и е оборудван с функция Ducati Cornering Lights, която оптимизира осветяването на пътя през завоите въз основа на ъгъла на накланяне на мотоциклета. Multistrada V2 предлага и автоматично деактивиране на мигачите в зависимост от ъгъла на накланяне.
Джанти и гуми
Джантите с 5 спици с широчина 3.5” отпред и 5.5” отзад се допълват от Pirelli Diablo Rosso IV Corsa гуми, 120/70/ZR17 отпред и 180/60/ZR17 отзад.
Diablo Rosso IV Corsa е първата многокомпонентна гума на Pirelli, която комбинира перфектно представяне върху писта с многофункционалност на пътя.
Спирачна система с Brembo M4.32 спирачни апарати
Предната спирачна система се състои от два Brembo M4.32 моноблок спирачни апарати и дискове с диаметър 320 мм. Отзад, Brembo спирачен апарат и 245 мм. спирачен диск.
Система за подпомагане при стартиране под наклон
Vehicle Hold Control позволява безопасно и комфортно стартиране дори при трудни условия като изкачване, като автономно управлява спирачното налягане по време на стартиране и оставя шофьора да управлява само газта и съединителя.
Технологично напреднал, като всяко Ducati
6-осна инерционна система, позволяваща на мотоциклетиста да се потопи в удоволствието от шофирането в пълна безопасност.
4.3” TFT дисплей
Графиките и интерфейса на опростеното меню, както и възможността за промяна на настройките на Режимите за каране, са приятно допълнение към мотоциклета.
Електронно управление
Базирана на 6-осна инерционна система, електрониката не оставя и капка съмнение за спортното ДНК на мотоциклета.
Електрониката подобрява безопасността, благодарение на ABS в завой, quickshift нагоре и надолу, traction control, моторна спирачка и система против повдигане на предната гума. Всички настройки са интегрирани в трите Режима за каране (Race, Sport и Street) и могат да бъдат променяни чрез 4.3” цветния TFT дисплей.
Светлини
Предните светлини се състоят от фар с намален размер, благодарение на двата компактни LED модула за къси и дълги светлини.
Дневните светлини придават модерно излъчване, а отзад, LED светлините са разделени на две, по традиция на Ducati.
ABS Cornering
Антиблокиращата спирачна система е система за безопасност, която предотвратява блокирането на колелата на автомобила по време на рязко спиране. По същество ABS регулира спирачното налягане върху колелото, което му позволява непрекъснато да има сцепление върху повърхността за каране. Има различни нива на намеса на ABS в зависимост от избрания режим на каране.
Ducati Data Analyser + (DDA+)*
Мотоциклетът е подготвен за Ducati Data Analyser+ (DDA+) – телеметрична система. Подобна на тази, използвана в моторните спортове, тя се състои от устройство, което събира данните и софтуер, който ги разчита.*
*Това е опция, предлагаща се като аксесоар от Ducati Performance
Ducati GPS таймер за обиколки (DLT GPS)*
Мотоциклетът е подготвен за тази система, която автоматично засича времената на обиколките и ги показва директно на арматурното табло. Във всяка една обиколка, системата записва времето, максимално достигнатите обороти на двигателя, максималната скорост, както и ъгълът на завиване.*
*Това е опция, предлагаща се като аксесоар от Ducati Performance
Ducati Multimedia System (DMS)*
Моторът е готов за тази информационно-развлекателна система за свързване на смартфона с велосипеда чрез Bluetooth, което позволява на водача да управлява основните мултимедийни функции на мобилния телефон.
* Функцията се предлага като аксесоар Ducati Performance
Ducati Quick Shifter (DQS)
Електронна система, извлечена от състезанията, която ви позволява да сменяте предавките без да използвате съединителя и без да затваряте газта, когато превключвате на по-висока предавка.
Daytime Running Light (DRL)
Това са дневните светлини, които се използват за спазване на задължението за използване на къси светлини през деня.
Ducati Traction Control (DTC)
Тракшън контролът е система, която предотвратява (или ограничава) превъртането на задното колело при ускорение. Нежно управлява възстановяването на хлабината на двигателя, като модулира подавания въртящ момент и избягва пика, който може да възникне, когато възстановяването на хлабината приключи, така че да го направи още по-лесно и по-предвидимо. ускорение извън завоите.
Ducati wheelie control (DWC)
Система, която контролира колелото и ви позволява да постигнете максимално ускоряване с лекота и безопасност.
Engine Brake Control (EBC)
EBC помага на водачите да оптимизират стабилността на мотоциклета при екстремни условия на завой, балансирайки силите, на които е подложена задната гума в условия на интензивно прилагане на двигателната спирачка.
Superquadro.
Двуцилиндровата душа на Ducati.
Първият Superquadro двигател е създаден през 2011 година за 1199 Panigale. Името идва от голямото съотношение между диаметъра и хода на буталото. Двигателят еволюира с годините и „ражда“ по- малки версии – първо 898, а после 955.
Мощност
Голямото съотношение между диаметъра и хода на буталото, откъдето идва името на двигателя, позволява на Superquadro да развие мощност, която става пословична в света на моторните спортове.
Дизайн
Superquadro е създаден като изключително компактен и здрав двигател.
Време
Системата Desmodromic, още по-усъвършенствана, за да намали триенето и да повиши устойчивостта на умора, поставя нови стандарти по отношение на ефективност и надеждност.
Свържи се с дилъра
Свържи се с най-близкия дилър за повече информация относно новия Panigale V2 Superquadro Final Edition.
Ducati Speciale
Семейството на Panigale
Аксесоари