СИЛАТА НА НАСЛЕДСТВОТО
Panigale V4 SP2
30° Anniversario 916
Най-добрият израз на спортния дух на Ducati в ограничено и номерирано издание.
85,900.00 лв.
Гаранция 48 месеца, без ограничение в пробега
НЯМА НАЛИЧНОСТ
Panigale V4 S
64,200.00 лв.
Panigale V4 R
85,900.00 лв.
Panigale V4 SP2 30° Anniversario 916
85,900.00 лв.
Силата на наследството
Колекционерски мотоциклет, произведен като ограничено, номерирано издание, почит към легендарния Ducati 916 с възпоменателна разцветка. Супербайк с оборудване, предназначено за писта, готов да предизвика неповторими емоции.
Това е страст. Това е красота.
Това е Ducati.
Произведен като номерирано, ограничено издание от само 500 бройки, разпродадени за няколко дни, Panigale V4 SP2 30° Anniversario 916 отбелязва един от най-емблематичните и успешни супербайкове в историята на Ducati.
БЕЗПОГРЕШНО ДНК
Наследник на емблематичен мотоциклет, чиито генетични характеристики и спортен характер са запазени и актуализирани поколение след поколение.
СИМВОЛ НА КРАСОТА И УСПЕХ
Възпоменателната разцветка е вдъхновена от една от най-атрактивните в историята на Ducati Superbike, тази на мотоциклета, който спечели Световния шампионат на Superbike през 1999 г. с Карл Фогърти.
ВЪЛНУВАЩО НА ПИСТА
Оборудване със спецификации “SP2”, проектирано за пистата и способно да осигури наелектризиращо представяне.
Емблематичен и успешен.
Възпоменателната разцветка е вдъхновена от някои от най-красивите графики в състезателната история на Ducati, тези на 996, пряк наследник на 916 и победител в Световния шампионат по Superbike с Карл Фогърти през 1999г.
Изключителен стил.
Уникално изпълнение.
Произведение на изкуството, запазено за 500 ентусиасти, супербайк, който предлага изключителна производителност и обещава уникални емоции.
Възпоменателна ливрея
Номерирана лимитирана серия
Desmosedici Stradale da 1.103 cm3
Състезателна екипировка
Колекционерски Panigale V4, готов за пистата.
От 1103 cm3 Desmosedici Stradale двигател, оборудван със сух съединител, до лекотата на карбоновите джанти и мощността на спирачните апарати Brembo Stylema R®, чак до компонентите, предназначени за използване на писта. Panigale V4 SP2 30th Anniversary 916 съчетава вълнуваща производителност и максимален контрол с ексклузивността на истински колекционерски мотоциклет.
Възпоменателна разцветка
Възпоменателната разцветка е вдъхновена от един от най-красивите състезателни мотоциклети на Ducati на всички времена, Ducati 996, пряк наследник на 916 и победител в Световния шампионат по Superbike с Карл Фогърти през 1999 г.
Посетете страницата, посветена на дизайна, за да разгледате уникалните детайли на мотоциклета, сега с модерен привкус.
Карбонови джанти
Джантите с 5 спици позволяват намаляване на теглото с 1,4 кг по отношение на кованите джанти на Marchesini на V4S. Най-важният аспект е намаленият инерционен момент, намален с 26% отпред и 46% отзад. Това се изразява в по-голяма пъргавина, по-малко усилие при каране, особено при промени в посоката, и по-голяма склонност към задържане на траекторията при ускорение.
Главен цилиндър Brembo MCS
Спирачният цилиндър на Brembo с MCS позволява удобно и интуитивно регулиране на разстоянието без нужда от инструменти. Тази настройка позволява на ездача да адаптира усещането на спирачния лост (от гладко до агресивно). Системата Brembo MCS разполага и с дистанционен регулатор на обхвата на лоста, който е изключително важен при каране на писта.
STM Evo Superbike сух съединител
Отличителен елемент от състезателните мотоциклети на Ducati, той предлага ефективна функция против подскачане дори по време на агресивно превключване на по-ниска предавка и по-плавно каране по време на етапи на „без газ“, като влизане в завой.
Този съединител поддържа използването на Ducati Corse Performance Oil Powered by Shell Advance, което допълнително повишава производителността на двигателя.
Крайна задвижваща верига 520 намалява теглото и триенето.
Регулируеми крачета за водача
Регулируемите алуминиеви степенки позволяват на водача да намери правилната ергономична позиция за краката си и да оптимизира ъгъла на накланяне на мотоциклета въз основа на позицията. Стандартният DQS може да бъде конфигуриран като традиционен или състезателен скоростен лост.
Ducati Data Analyser+
Ducati Data Analyser+ е електронна система, която е стандартна за този модел и позволява професионално наблюдение на представянето на водача.
Една от основните функции е автоматичното време за обиколка, което осигурява две моментни междинни времена за караната писта.
Оборудване, готово за писта
Специална кутия съдържа следните компоненти за използване на писта:
• Карбон отворен капак на съединителя
• Карбонови канали за охлаждане на спирачките
• Алуминиева капачка на резервоара
• Тапи за премахване на огледала
• Комплект за сваляне на регистрационния номер
Посветено на колекционери
Panigale V4 SP2 30° Anniversario 916 идва в комплект със серия от елементи, предназначени за колекционери. Те включват машинно изработената масивна табела с име на модела и прогресивен номер, сертификат за автентичност и специално покривало за мотоциклет.
Професионално офроуд окачване
Мотоциклетът предлага допълнителни 20 мм ход на окачването, за общо 250 мм отпред и 240 мм отзад. 48 мм предна вилка и 46 мм заден амортисьор, произведени в сътрудничество с KYB. DesertX Rally демонстрира технология, използвана при MX и ендуро мотоциклетите, която гарантира хомогенно поведение и необходимата стабилност дори при най-екстремна употреба.
По-леки джанти
DesertX Rally е по-ефективен извън пътя, благодарение на новите джанти, които са по-леки. По-здрави и по-леки джанти Takasago Excel, спици от въглеродна стомана и олекотени алуминиеви главини (-0,5 kg спрямо стандартната версия на DesertX).
Предното джанта запазва своя размер 21″x2.15″, докато задната е по-тясна от тази на DesertX, с размери 18″x4″.
По-леки компоненти
DesertX Rally е по-ефективен извън пътя, благодарение на специалните си олекотени джанти, карбонов предпазител и алуминиева задна спирачка и лост за скоростите. Теглото е същото като DesertX (само 1 кг повече), но усещането при каране е напълно различно.
Офроуд душа
DesertX Rally е още по-ефективен извън пътя, оборудван с първокласни офроуд компоненти.
Променените предни спирачни маркучи позволяват монтирането на висок калник.
Демпферът на кормилото Öhlins е регулируем и прикрепен директно към кормилото.
Скоростният лост и педалът на задната спирачка са от алуминий. Предпазителят на картера е от кован карбон, по-устойчив от стандартната версия на DesertX и по-лек от версията, налична в момента като аксесоар Ducati Performance за DesertX.
Изцяло нова разцветка
Нова, по- красива разцветка с изцяло боядисани пластмаси и графики.
ABS Cornering
Анти-блокираща система, която надгражда ABS, обединявайки я със сензора за наклон. При перфектни условия и добро сцепление, това позволява спиране на мотоциклета до 0 км/ч дори в средата на завой.
Cruise Control
Електронна система, въведена от Ducati за първи път през 2014 г. на Multistrada 1200, която ви позволява автоматично да поддържате скоростта, зададена от водача, без да въртите газта.
Ducati Brake light (DBL)
В случай на внезапно спиране, автоматично активира мигането на задната светлина, за да предупреди следващите превозни средства, решение, което допълнително подобрява безопасността на водача.
Ducati Multimedia System (DMS)*
Моторът е готов за тази информационно-развлекателна система за свързване на смартфона с велосипеда чрез Bluetooth, което позволява на водача да управлява основните мултимедийни функции на мобилния телефон.
* Функцията се предлага като аксесоар Ducati Performance
Ducati Quick Shifter (DQS)
Електронна система, извлечена от състезанията, която ви позволява да сменяте предавките без да използвате съединителя и без да затваряте газта, когато превключвате на по-висока предавка.
Daytime Running Light (DRL)
Това са дневните светлини, които се използват за спазване на задължението за използване на къси светлини през деня.
Ducati Traction Control (DTC)
Тракшън контролът е система, която предотвратява (или ограничава) превъртането на задното колело при ускорение. Нежно управлява възстановяването на хлабината на двигателя, като модулира подавания въртящ момент и избягва пика, който може да възникне, когато възстановяването на хлабината приключи, така че да го направи още по-лесно и по-предвидимо. ускорение извън завоите.
Ducati wheelie control (DWC)
Система, която контролира колелото и ви позволява да постигнете максимално ускоряване с лекота и безопасност.
Engine Brake Control (EBC)
EBC помага на водачите да оптимизират стабилността на мотоциклета при екстремни условия на завой, балансирайки силите, на които е подложена задната гума в условия на интензивно прилагане на двигателната спирачка.
Ride-by-Wire system
Известен също като електронен ускорител, това е система, която електронно управлява отвора и затварянето на дросела (ите).
Ride-by-Wire system
Велосипедът е готов за тази функция, която дава възможност да свържете вашия смартфон с велосипеда чрез Bluetooth и да визуализирате упътвания директно на таблото си, без да използвате външни аксесоари или да се налага да спирате, за да проверите телефона си.
Спортен във всеки детайл.
Всяка част от Panigale V4 SP2 30° Anniversario 916 е израз на спортно отношение и производителност, с техническо оборудване, което издига състезателните характеристики на Panigale V4 до максимум.